Mötet på torsdag - på Drakegatan!

5 views
Skip to first unread message

Fredrik Björeman

unread,
Nov 7, 2011, 11:52:37 AM11/7/11
to cocoahead...@googlegroups.com
Hej alla glada!

Lite tråkiga nyheter: våra vänner på HiQ som skulle stått som värdar för torsdagens möte har fått förhinder. Därför blir det klassiska Drakegatan 7 på torsdag klockan 19 istället för nya spännande miljöer. Förhoppningsvis dyker det upp fler chanser till omväxling i framtiden.

Daniel Oskarsson kommer att prata om REST, men i övrigt är programmet tomt så det finns gott om plats för andra som vill göra sina röster hörda :-) …

Svara gärna på detta om ni kommer.

Väl mött!

Vänliga hälsningar,
Fredrik Björeman

Richard Hult

unread,
Nov 7, 2011, 11:56:35 AM11/7/11
to cocoahead...@googlegroups.com
Jag kommer!

/Richard

--
http://tinybird.com/ ~ Tinybird Interactive - Inspiring Software

Roberto Cusicanqui

unread,
Nov 7, 2011, 12:01:53 PM11/7/11
to cocoahead...@googlegroups.com
Jag kommer.

Sent from my iPhone

Daniel Oskarsson

unread,
Nov 7, 2011, 12:30:26 PM11/7/11
to Cocoaheads Göteborg
>Lite tråkiga nyheter: våra vänner på HiQ som skulle stått som värdar för torsdagens möte har fått förhinder. Därför blir det klassiska Drakegatan 7 på torsdag klockan 19 istället för nya spännande miljöer. Förhoppningsvis dyker det upp fler chanser till omväxling i framtiden.


Jag har funderat på detta sedan tidigare.
Om det finns intresse, så finns möjligheten att arrangera CocoaHeads i
Know IT:s lokaler på Östra Hamngatan 16, under 2012.

Vad säger ni? Något ni är intresserade av?

/ Daniel

Fredrik Björeman

unread,
Nov 7, 2011, 1:25:42 PM11/7/11
to cocoahead...@googlegroups.com
Ja, det tycker jag absolut vi ska göra. Alla mötestillfällen under 2012 är lediga än så länge, så det är bara att välja och vraka :-) …

--
Fredrik

Daniel Oskarsson

unread,
Nov 8, 2011, 3:36:55 AM11/8/11
to Cocoaheads Göteborg
Jag hade tänkt mig alla tillfällen under 2012.
Annars kommer iaf jag att gå till fel lokal minst nån gång :-)

/D

Fredrik Björeman

unread,
Nov 8, 2011, 6:07:03 AM11/8/11
to cocoahead...@googlegroups.com
Ah, du menar så! Jag hade nog sovit för litet för att tolka rätt :-) … Det låter minst lika utmärkt, jag tycker vi kan flytta över till HiQ 2012. Kan bara vara bra för deltagandet att hamna mer centralt och sådant. Vi kan ju ta upp det på torsdag och bestämma oss om ingen kommer med några vilda protester.

Förresten, skulle det innebära att vi inte ger några andra chansen att vara värdar för enstaka möten om de vill? Bara så jag har saker klara för mig.

Vänliga hälsningar,
Fredrik Björeman

Mario Bob Jelica

unread,
Nov 8, 2011, 7:37:40 AM11/8/11
to cocoahead...@googlegroups.com
Hej,

Vi på Spotify skulle gärna vilja hålla typ 4 möten nästa år!
Västra Hamngatan 12, oxo centralt :)

//bob

Fredrik Björeman

unread,
Nov 8, 2011, 10:15:38 AM11/8/11
to cocoahead...@googlegroups.com
Låter som att det kan bli sund konkurrens om att få hålla möten framöver :-) … Me like!

Vänliga hälsningar,
Fredrik Björeman

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages