Lite tråkiga nyheter: våra vänner på HiQ som skulle stått som värdar för torsdagens möte har fått förhinder. Därför blir det klassiska Drakegatan 7 på torsdag klockan 19 istället för nya spännande miljöer. Förhoppningsvis dyker det upp fler chanser till omväxling i framtiden.
Daniel Oskarsson kommer att prata om REST, men i övrigt är programmet tomt så det finns gott om plats för andra som vill göra sina röster hörda :-) …
Svara gärna på detta om ni kommer.
Väl mött!
Vänliga hälsningar,
Fredrik Björeman
Sent from my iPhone
--
Fredrik
Förresten, skulle det innebära att vi inte ger några andra chansen att vara värdar för enstaka möten om de vill? Bara så jag har saker klara för mig.
Vänliga hälsningar,
Fredrik Björeman
Vi på Spotify skulle gärna vilja hålla typ 4 möten nästa år!
Västra Hamngatan 12, oxo centralt :)
//bob
Vänliga hälsningar,
Fredrik Björeman