Vi söker iOS-utvecklare

15 views
Skip to first unread message

CJ Kihlbom

unread,
Jan 13, 2012, 10:24:13 AM1/13/12
to Cocoaheads Göteborg
Hej,

stort tack för ett trevligt möte igår. Det var riktigt kul att träffa
er alla!

Som jag nämnde på mötet igår vill vi gärna ha en iOS-utvecklare till
vårt team på Elabs. Om någon är intresserad får ni gärna kolla på
http://jobb.elabs.se.

Trevlig helg!

/ Carl-Johan
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages