Vi har en rätt bra lokal för sånt! Kan se till att köpa in lite öl som folk kan få köpa för självkostnadspris eller om vi poolar det på något sätt. Hur många skulle vara intresserade av att jag hostar det? Lokalen ligger i centrala Göteborg (Östra Hamngatan) så det är lätt att ta sig dit. Är det efter 19:00 en vardag som är intressant, tidigare, senare?
Mvh,
Tobias
mvh
Erik
Vänliga hälsningar,
Fredrik Björeman
12 aug 2011 kl. 12:45 skrev Tobias Hieta:
/Klas
--
Testa Qiozk - tidningsaffären för iPhone, iPod och iPad
http://www.qiozk.com
12 aug 2011 kl. 12:45 skrev Tobias Hieta:
/Richard
12 aug 2011 kl. 12:45 skrev Tobias Hieta: