Tack för ikväll, mötesinformation och kodkvällar

0 views
Skip to first unread message

Bjoreman

unread,
Aug 11, 2011, 3:48:36 PM8/11/11
to Cocoaheads Göteborg
Tack för ikväll! Ett särskilt tack till Erik Aderstedt för en
intressant presentation om OpenCL.

Eftersom jag sjunkit så djupt i semesterträsket att jag inte kom ihåg
att e-posta denna grupp om mötet i förväg var vi bara en liten skara,
men det var lika trevligt som alltid. Med anledning av min miss tänkte
jag dels be om ursäkt och lova att bättra mig, dels påminna om att det
finns ytterligare två sätt att få information om våra möten.

Det första är via cocoaheads.org. Detta är egentligen den officiella
informationen, och här kan man ta sig vidare till
http://cocoaheads.org/se/Göteborg/index.html för att få
mötesinformation. Länkar till denna diskussionsgrupp finns också här,
och framförallt går det att prenumerera på mötena som en Ical-
kalender.

Det andra, purfärska, sättet är att följa @cocoaheadsgbg på Twitter.

Som avslutning diskuterade vi, än en gång, lite löst att det vore kul
att ha en kod- och/eller pubkväll någon gång ibland. Är det någon som
känner att de vill hålla i detta?

Vänliga hälsningar, och väl mött den åttonte september,
Fredrik Björeman

krig

unread,
Aug 12, 2011, 6:24:14 AM8/12/11
to Cocoaheads Göteborg
Hej,

Jag var där på mitt första besök, kul att träffa lite andra iOS-
utvecklare även om det var en ganska liten grupp den här gången =)

Mvh,
Kristoffer
@isallmaroon

On 11 Aug, 21:48, Bjoreman <bjore...@gmail.com> wrote:
> Tack för ikväll! Ett särskilt tack till Erik Aderstedt för en
> intressant presentation om OpenCL.
>
> Eftersom jag sjunkit så djupt i semesterträsket att jag inte kom ihåg
> att e-posta denna grupp om mötet i förväg var vi bara en liten skara,
> men det var lika trevligt som alltid. Med anledning av min miss tänkte
> jag dels be om ursäkt och lova att bättra mig, dels påminna om att det
> finns ytterligare två sätt att få information om våra möten.
>
> Det första är via cocoaheads.org. Detta är egentligen den officiella
> informationen, och här kan man ta sig vidare tillhttp://cocoaheads.org/se/Göteborg/index.html för att få

Tobias Hieta

unread,
Aug 12, 2011, 6:45:23 AM8/12/11
to cocoahead...@googlegroups.com
> Som avslutning diskuterade vi, än en gång, lite löst att det vore kul
> att ha en kod- och/eller pubkväll någon gång ibland. Är det någon som
> känner att de vill hålla i detta?

Vi har en rätt bra lokal för sånt! Kan se till att köpa in lite öl som folk kan få köpa för självkostnadspris eller om vi poolar det på något sätt. Hur många skulle vara intresserade av att jag hostar det? Lokalen ligger i centrala Göteborg (Östra Hamngatan) så det är lätt att ta sig dit. Är det efter 19:00 en vardag som är intressant, tidigare, senare?

Mvh,
Tobias

Erik Aderstedt

unread,
Aug 12, 2011, 6:47:34 AM8/12/11
to cocoahead...@googlegroups.com
Vardagar 19- passar fint, men inte torsdagar!

mvh
Erik

Fredrik Björeman

unread,
Aug 12, 2011, 6:55:31 AM8/12/11
to cocoahead...@googlegroups.com
Låter klockrent tycker jag! Vardagar vid 19 låter utmärkt för mig.

Vänliga hälsningar,
Fredrik Björeman

12 aug 2011 kl. 12:45 skrev Tobias Hieta:

Klas Petersson

unread,
Aug 12, 2011, 9:04:44 AM8/12/11
to cocoahead...@googlegroups.com
Hej, jag tycker det låter som en utmärkt idé och jag kommer gärna. Tisdagar kan jag dock inte på.

/Klas
--
Testa Qiozk - tidningsaffären för iPhone, iPod och iPad
http://www.qiozk.com

12 aug 2011 kl. 12:45 skrev Tobias Hieta:

Richard Hult

unread,
Aug 12, 2011, 10:13:50 AM8/12/11
to cocoahead...@googlegroups.com
Jag håller med, det låter som en kul idé!

/Richard

12 aug 2011 kl. 12:45 skrev Tobias Hieta:

Bobby

unread,
Aug 12, 2011, 12:32:01 PM8/12/11
to cocoahead...@googlegroups.com
Vardagar kl19 låter bra för mig också. Mmmmm…..öl :)

-- 
Bobby
Sent with Sparrow
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages