Hej alla,
Nagon annan i gruppen som lyckades fa tag pa en av de eftertraktade
WWDC 2012-biljetterna och kommer aka dit? Grattis i sana fall,
fruktansvart tryck det har aret.
Har bokat resa dit en vecka innan och efter med boende hos vanner och
slaktingar, men boendet under konferensveckan 11-15:e juni ar lite
korigt.
Om nagon av er fortfarande inte bokat boende under veckan, hor av er
sa kan vi nog losa nagot ihop. Har nagra leads pa gang for minst 2
pers.
--
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Oskar Lissheim-Boethius
iPhone/iPad Developer, UX/Interaction Designer, Rails Developer
mobile: +46-736-52-54-20
me:
about.me/oskarlissheimboethius