wwdc 2012

4 views
Skip to first unread message

Oskar Lissheim-Boethius

unread,
Apr 28, 2012, 7:32:26 AM4/28/12
to cocoahead...@googlegroups.com
Hej alla,

Nagon annan i gruppen som lyckades fa tag pa en av de eftertraktade
WWDC 2012-biljetterna och kommer aka dit? Grattis i sana fall,
fruktansvart tryck det har aret.

Har bokat resa dit en vecka innan och efter med boende hos vanner och
slaktingar, men boendet under konferensveckan 11-15:e juni ar lite
korigt.

Om nagon av er fortfarande inte bokat boende under veckan, hor av er
sa kan vi nog losa nagot ihop. Har nagra leads pa gang for minst 2
pers.


--
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Oskar Lissheim-Boethius
   iPhone/iPad Developer, UX/Interaction Designer, Rails Developer
   mobile:  +46-736-52-54-20
   me:   about.me/oskarlissheimboethius

Erik Aderstedt

unread,
Apr 28, 2012, 7:50:01 AM4/28/12
to cocoahead...@googlegroups.com
Hej!

Jag ska dit, men jag har redan bokat hotell i närheten av Moscone.

Vi ses!

/Erik

Tobias Hieta

unread,
Apr 28, 2012, 10:15:00 AM4/28/12
to cocoahead...@googlegroups.com
Jag ska också dit! Jag har också hotel bokat, men jag åker själv så jag träffar gärna upp och hänger med några om det finns möjlighet.

--
Tobias Hieta

Erik Lindberg

unread,
May 1, 2012, 5:42:03 PM5/1/12
to Cocoaheads Göteborg
Jag lyckades inte få tag på biljetter, men jag bor i SF, så jag kommer
gärna och träffar lite folk. Kommer också försöka hänga på lite runt-
om-evenemang.

/Erik

Klas Petersson

unread,
May 2, 2012, 9:09:20 AM5/2/12
to cocoahead...@googlegroups.com
Hej,

vi på Aggressive skall dit. Vi möter gärna upp er andra CocoaHeadsare någonstans. Vi bor på hotell nära Moscone.

/Klas

Oskar Lissheim-Boethius

unread,
May 30, 2012, 4:29:37 PM5/30/12
to cocoahead...@googlegroups.com
Hej igen,

Nu börjar det närma sig. Jag kommer åka över nu på tisdag och befinna mig i eller i närheten av SF (kundbesök och annat) i stort sett hela tiden fram till WWDC.

Vore kul att ta ett informellt cocoaheads-göteborg-meetup på plats i stan så fort några fler samlats. Någon som kan föreslå tid och plats? Var tre år sen jag var där senast, så är lite out-of-the loop.


Sincerely,

Oskar Lissheim-Boethius
iOS and Rails Developer, Product and Interaction Designer
Team Lead and Project Manager App Development at Xdin, Sweden
Tel: +46-736-525420

The content in this email is confidential and under Non-Disclosure.

Sent from my iPad nano

Erik Aderstedt

unread,
Jun 5, 2012, 9:26:26 AM6/5/12
to cocoahead...@googlegroups.com
Hej!

Jag hänger gärna tillsammans inne i Moscone mellan sessioner och på lunchen. Naturligtvis kan vi träffas utanför också; jag ska t.ex. på Spotifys WWDC meetup.

/Erik

Tobias Hieta

unread,
Jun 6, 2012, 9:40:13 AM6/6/12
to cocoahead...@googlegroups.com, cocoahead...@googlegroups.com
Tjena,

Jag flyger in på söndag. Det blir väl köande på måndag morgon, vilken tid tänkte folk köa? Vad sägs om en meetup och lite kösällskap?

Sent from my iPhone

Oskar Lissheim-Boethius

unread,
Jun 6, 2012, 10:55:39 AM6/6/12
to cocoahead...@googlegroups.com
Bra ide. Är väl där runt 7 antar jag. Kommer nog inte ha 3G så det blir till att ringa och kolla var folk står. Kan någon tidig människa vara samlingspunkt?


Sincerely,

Oskar Lissheim-Boethius
iPhone Developer, UI/Interaction Designer & Rails Developer
Mobile: +46-736-52-54-20

Fredrik Björeman

unread,
Jun 6, 2012, 12:24:17 PM6/6/12
to cocoahead...@googlegroups.com, cocoahead...@googlegroups.com
Ni ska inte tok-köa från kvällen innan då? Förra året började kön vid midnatt har jag för mig :-) Är man ett par stycken kan det nog vara roligt på sitt sätt. Fast det räcker gott att vara där vid sju också.

Vänliga hälsningar,
Fredrik Björeman

Klas Petersson

unread,
Jun 7, 2012, 7:02:36 PM6/7/12
to cocoahead...@googlegroups.com
Bra idé. Vi kommer gärna och köar med er, mitt telefonnummer nedan. @klasse på twitter.

Med vänliga hälsningar
Klas Petersson
Tel: 0707-20 33 44

Tobias Hieta

unread,
Jun 8, 2012, 4:20:11 AM6/8/12
to cocoahead...@googlegroups.com
Det finns ett starbucks på 120 4th street, runt hörnet från moscone,
vad sägs om att mötas upp där 6:45? Alternativt blue bottle coffe (som
marco arment pratar om hela tiden) på 151 3rd street, men dit går väl
alla apple nördar i år? :)

2012/6/8 Klas Petersson <klaspe...@gmail.com>:
--
Tobias Hieta
http://about.me/thieta

Erik Aderstedt

unread,
Jun 8, 2012, 4:36:47 AM6/8/12
to cocoahead...@googlegroups.com
Jag är på!

/Erik

Oskar Lissheim-Boethius

unread,
Jun 8, 2012, 3:02:54 PM6/8/12
to cocoahead...@googlegroups.com
Blue bottle är nice, var där igår. Starbucks kanske dock är närmare kön.

Ses där 6:45 då, så får vi se om någon kanske tom redan har ställt sig på en bra position i kön.

Mitt nya mobilnr: +1 (415) 316-5767


Sincerely,

Oskar Lissheim-Boethius

Web: http://www.xdin.com
Mobile: +46-736-525420
Work: +46-31-762-2707

Tobias Hieta

unread,
Jun 10, 2012, 11:23:50 PM6/10/12
to cocoahead...@googlegroups.com
Jag är där 6:45, kommer ha på mig en grå github tshirt.

-- 
Tobias Hieta
Sent with Sparrow

Oskar Lissheim-Boethius

unread,
Jun 11, 2012, 9:50:12 AM6/11/12
to cocoahead...@googlegroups.com, tob...@hieta.se
Har en grå pivotal labs t-shirt. 


Sincerely,

Oskar Lissheim-Boethius
iOS & Rails Developer, Product and Interaction/UX Designer
Team Lead and Project Manager App Development at Xdin, Sweden

Mobile: +46-736-525420

The content of this email is probably confidential and under Non-Disclosure. 

Sent from my iPad nano

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages