Två påminnelser såhär i ungefärlig halvtid mellan möten:
1) Ni som inte besvarat vår enkät än (se tidigare inlägg här på listan) får hemskt gärna göra det. Det spelar ingen roll om du varit med på något möte eller ej, vi är lika intresserade av alla tankar och åsikter. Vi kommer att sammanställa svaren och presentera dem på något matnyttigt sätt.
2) Är du sugen på att prata om något på nästa eller andra kommande möten? Trettonde oktober är det dags igen, så det finns fortfarande gott om tid att förbereda sig. Kort eller långt, strukturerat eller friformigt spelar ingen roll. Det är bara att höra av sig!
Vänliga hälsningar,
Fredrik Björeman