Ses den 14:e!
--
Tobias Hieta
http://about.me/thieta
Om någon är intresserad så kan jag tänka mig att prata lite om vårt projekt Plex till AppleTV.
Saker jag skulle kunna prata om är t.ex hur man kodar iOS med ett helt annat interface än iPhone/iPad, hur det är att behöva "reverse engineer:a" allting och att inte ha någon som helst dokumentation.
Projektet finns på https://github.com/b0bben/Plex-ATV-Plugin om någon vill kika…
mvh
bob, 50% av teamet bakom Plex på AppleTV
--
Fredrik Björeman
Skickat från min iPad
Sent from my iPad
/ Oscar
/Klas
/Erik