CoachRetreat 21 in Mechelen

YvesHanoulle

to CoachRetreat
Hoi,

The rest of the mail is in Dutch as it is publicity for an event that happens in Dutch...

Volgende week zaterdag, gaat het 21ste CoachRetreat door.
CoachRetreat is een dag waar mensen gratis kunnen oefenen in coaching gesprekken.

Hoewel ik één van de oprichters van CoachRetreat ben, ben ik voornamelijk bezig met mensen te zoeken die locale versies kunnen faciliteren.
Ik ben dan ook zeer blij dat Agile in the core dit formaat erkent en al voor de derde keer een event lanceert. (Met een dikke merci aan Inge Gorgon die daar al heel veel energie heeft in gestoken.)

http://www.agileinthecore.com/event/coach-retreat/2015-09-12

Yves Hanoulle

PS if you are interested in a French or German version of the event, ask me, we should be able to organise another local version in our three local languages.