Група завершує свою роботу

Наталия Саражинская

to CMPC-UA
Любі колеги! Ми всі згуртувались на сторінках групи CMPC-UA. Ми
пізнали багато нового й обговорили багато цікавого.... Але оте
червоненьке повідомлення, що з'являється вгорі, щойно заходиш в групу,
спонукає нас до нових кроків. Матеріали, файли та всі наші
повідомлення так і залишаться тут. Але з 13 січня

нові повідомлення в групу не зможуть додаватись, так як і нові файли
та інше.

Розробники Google стверджують, що вони це роблять для активності на
інших їх сервісах - GoogleДокументи та GoogleСайти.
Отже, якщо, навіть, радять нам Сайти, то пропоную:
плавно переходити до нашого спільного сайту 1 учень - 1 комп`ютер, що
створений мною вчора за адресою:

https://sites.google.com/site/1to1ukraine/home
Працювати в сайтах - одне задоволення, легко і просто. (Я сама не
впевнена була, що мені це вдасться, але дивіться - ніби початок є).
Деякі повідомлення залишись з шаблонів. Думаю, що ми їх всі разом
будемо видаляти за замінювати власними.

На сайтах є така ж можливість, як в групах, додавати файли, писати
повідомлення й новини.
Навіть на сторінках, таких як "Методична скарбничка" можна після
повідомлення приєднати будь-який файл.

Пропоную структурувати наші матеріали попредметно та по класах, щоб
іншим було зручно їх шукати.

Завершую завантажувати всі свої мультимедійні супроводи з
Природознавства.
Ось посилання на сторінку-каталог:
http://www.eduwiki.uran.net.ua/wiki/index.php/%D0%AF_%D1%96_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B0._%D0%9F%D1%80%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE

та в блозі