Achizitie joc Wazabi in Club

Sebi

to Club Boardgames Brasov
Salut,

Aura si Horia ne-au aratat ieri un nou joc : Wazabi.
Este un joc nou, frantuzesc.

Descriere scurta : Fiecare jucator incepe cu 4 zaruri si 3 carti de
actiune. Scopul fiecarui jucator este sa scape de zaruri. Castiga cel
care ramane fara zaruri primul.
La randul lui, fiecare jucator da cu zarurile pe care le are in acel
moment si in functie de ce ii pica la zar poate :
- sa dea zaruri altor jucatori
- sa traga carti din deck
- sa joace o carte din mana ( inclusiv din cele trase in aceasta
tura). Cartile au ca necesitate un anumit numar de figurine Wazabi in
functie de puterea fiecarei carti.

Cam atat. Reguli simple ...

Poate fi jucat in 2-6 jucatori , e mai fain in mai multi ( 4-6).
Poate dura de la 1 minut ( Unul din jucatori scapa de toate zarurile
din prima ) la 20 minute.

Hotararea trebuie luata pana joi la ora 12.

Mersi

PS. Voturile luate in considerare vor fi ale membrilor cu taxa
achitata la zi. In prezent suntem 9 membrii in aceasta situatie,
jumatate +1 hotaraste. Cred ca e corect asa.

Madalina Pitis

to club-boardg...@googlegroups.com
Neata,

eu nu am apucat sa il joc, dar din ce mi s-a povestit, pare simpatic si diferit de ce mai avem, so... eu votez pentru.

O zi faina,
mada

2010/11/23 Sebi <sebig...@gmail.com>

--
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul "Club Boardgames Brasov" din Grupuri Google.

Pentru a publica pe acest grup, trimiteţi e-mail la club-boardg...@googlegroups.com.
Pentru a vă dezabona de la acest grup, trimiteţi e-mail la club-boardgames-b...@googlegroups.com.
Pentru opţiuni suplimentare, vizitaţi acest grup la adresa http://groups.google.com/group/club-boardgames-brasov?hl=ro.

Sebi

to Club Boardgames Brasov
Intrucat Eu, Anca, Mada, Aura dorim achizitionarea jocului, astazi
Aura va incerca sa se il cumpere.

Deci incepand de lunea viitoare jocul va fi disponibil membrilor
clubului.