Regulament Club boardgames Brasov

Sebi

to Club Boardgames Brasov
Salut,

Mai jos este un link catre regulament clubului.
Aceasta este prima varianata a regulamentului.

Membrii clubului vor fi anuntati de orice modificare asupra
regulamentului.

https://docs.google.com/document/edit?id=1A53HuaohiHzfeJSkPUvRRfwWaafYmR8Lxuhk8uHS7TI&hl=en&authkey=CMym8KcE

Va multumes

Sebi

to Club Boardgames Brasov
Am updatat regulamentul. Va rog sa il recititi.

Pe scurt :
1. Taxa de membru va fi platita in avans si va fi achitata in mod
ideal intre 20-30 ale lunii anterioare. Achitata dupa prima zi din
luna dar inainte de 20 va fi considerata pentru luna in curs daca nu
este specificat express in alt mod de membru.
2. Membrii vor putea inchiria pentur acasa 2 jocuri / luna , in limita
a maxim 3 zile / joc, contra sumei de 5 ron / zi
3. In cazul in care membrii vin cu prieteni care nu sunt membrii pot
juca oricate jocuri in ceainarie contra sumei de 5 ron / joc.
4. In cazul in care sunt grupuri care nu au in componenta membrii
acestia vor achita suma de 5 ron / persoana / joc pentru a juca ceva
din cadrul clubului in ceainarie.

Sper sa fie ok asa

On Oct 4, 3:52 pm, Sebi <sebigan...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Aceasta este prima varianata a regulamentului.
>
> Membrii clubului vor fi anuntati de orice modificare asupra

Madalina Pitis

to club-boardg...@googlegroups.com
Neata,

Mie mi se pare ok deocamdata, dar propun sa se revizuie peste 2-3 luni, in functie de cum merge.

Sporuri multe si marunte,
Mada

2010/10/19 Sebi <sebig...@gmail.com>

--
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul "Club Boardgames Brasov" din Grupuri Google.

Pentru a publica pe acest grup, trimiteţi e-mail la club-boardg...@googlegroups.com.
Pentru a vă dezabona de la acest grup, trimiteţi e-mail la club-boardgames-b...@googlegroups.com.
Pentru opţiuni suplimentare, vizitaţi acest grup la adresa http://groups.google.com/group/club-boardgames-brasov?hl=ro.