Succes la conectarea pe stick Digi

Alexandru Fira

to cjlug
Salut !
Am reusit si eu sa ma conectez cu stickul Digi Net Mobil, sub Antix pe laptop si acum sub Mint pe PC. Imi place. Peste ceva vreme incerc cu Puppy si cu Slax

Alex

Phone number: 004-0364412643
Mobile phone number: 004-0770607699
Messenger ID: firaalexandru
Skype ID: alexfiracluj

Vasile Cristescu

to cj...@googlegroups.com
Salut,

Si .. doar te dai mare sau ai de gand sa impartasesti cum ?

--

---
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „Utilizatorii GNU/Linux din Cluj-Napoca” din Grupuri Google.

Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa cjlug+un...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opţiuni, accesaţi https://groups.google.com/d/optout.

--
Best Regards,
Vasile Cristescu

Alexandru Fira

to cj...@googlegroups.com
Nu ma dau mare, nu am reusit din prima. Eventual sa impartasesc daca intereseaza pe cineva. As incerca si pe tableta cu Android dar habar nu am cum.

Subject: Re: [cjlug] Succes la conectarea pe stick Digi
To: cj...@googlegroups.com
Date: Monday, September 29, 2014, 10:45 PM
--

---

Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la

Pentru mai multe opțiuni, accesați https://groups.google.com/d/optout.