Re: [cjlug] Rezumat pentru cjlug@googlegroups.com - 2 (de) actualizări în Un subiect

瀏覽次數:9 次
跳到第一則未讀訊息

Mihai-Stanislav Jalobeanu

未讀,
2014年9月30日 上午9:40:232014/9/30
收件者:cjlug
Eu folosesc deja din Ianuarie 2013 Digi Net Mobil, dar n-am reusit decât la Mint-Nadia (folosind pachetul Digi_Net_Mobile din 2012, iar driverul de conectare se prezintă ca  Huawei). Am găsit pe net rețeta de a-l instala sub Linux, evident pe stick era doar varianta pentru MS Windows.

În data de 30 septembrie 2014, 06:53, <cj...@googlegroups.com> a scris:
Alexandru Fira <firaal...@yahoo.com>: Sep 29 12:12PM -0700

Salut !
Am reusit si eu sa ma conectez cu stickul Digi Net Mobil, sub Antix pe laptop si acum sub Mint pe PC. Imi place. Peste ceva vreme incerc cu Puppy si cu Slax

Alex

Phone number: 004-0364412643
Mobile phone number: 004-0770607699
Messenger ID: firaalexandru
Skype ID: alexfiracluj
Vasile Cristescu <vas...@cristescu.org>: Sep 29 10:45PM +0300

Salut,

Si .. doar te dai mare sau ai de gand sa impartasesti cum ?

Best Regards,
Vasile Cristescu
mob. +40721734759
Ați primit acest rezumat deoarece sunteți abonat(ă) la actualizările pentru acest grup. Puteți schimba setările din pagina de membri ai grupului.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa cjlug+un...@googlegroups.com.

Alexandru Fira

未讀,
2014年9月30日 中午12:59:472014/9/30
收件者:cj...@googlegroups.com
Eu am reusit pe Antix si pe mint intr-o maniera care mi s-a parut ciudata. Ar trebui sa scriu un fisier despre cum am facut. La inceput am dat-o in bara, bineinteles.
Inca nu am incercat sub alte distributii, azi am lenevit si m-am plimbat. Melancolie ! Pot trimite insa o gramada de screenshoturi despre cum am facut sub Mint.
Ca si rezumat:
Am facut un folder Smecherii Digi in folderul /home/alexandru. Am copiat intr-un folder tot ce era pe stick. Am deschis un terminal si m-am logat ca si root. Cu comanda cd Smecherii Digi am intrat in folderul Smecherii Digi. Apoi cd Linux. Am deschis folderul Linux si m-am asigurat ca programele de acolo sint cu permisiunile setate ca sunt executabile.
Apoi ./install, din Terminal
Mi s-a cerut sa specific calea absoluta unde sa se instaleze.
Am specificat /home/alexandru

A mers.

Subject: Re: [cjlug] Rezumat pentru cj...@googlegroups.com - 2 (de) actualizări în Un subiect
To: "cjlug" <cj...@googlegroups.com>
Date: Tuesday, September 30, 2014, 4:40 PM

Eu folosesc deja din
[...]

cj...@googlegroups.com

Grupuri
Google

--

---

Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la
grupul „Utilizatorii GNU/Linux din Cluj-Napoca” din
Grupuri Google.

Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai
primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa
cjlug+un...@googlegroups.com.

Pentru mai multe opțiuni, accesați https://groups.google.com/d/optout.

tiberiu socaciu

未讀,
2014年9月30日 下午1:35:212014/9/30
收件者:cj...@googlegroups.com
servus,

1 "intr-un folder" sau in "folderul creat"?
2 din ce povestesti, ai instalat driverele linux venite pe mass-storage-ul de pe stick. in acest caz, nu ai prea facut mare lucru. poate trebuia sa fii o tara mai fair si sa zici: am versiunea de utilaj XXXX cu versiunea de firmware YYYY primita de la subalterni lui Zoli Teszari.

oricum, felicitari!

t.

--

---
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „Utilizatorii GNU/Linux din Cluj-Napoca” din Grupuri Google.

Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa cjlug+un...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opţiuni, accesaţi https://groups.google.com/d/optout.

回覆所有人
回覆作者