Cablu Nokia

Ovidiu Calbajos

to cj...@googlegroups.com
Salutare, nu are careva dintre voi un cablu Nokia CA-42 (e mufa pop-port nokia, cea cu multi pini) ? Imi trebuie pentru recuperarea unui modem Linksys care a crapat in timpul unui upgrade de firmware.
Multumesc

Alin Rus

to Utilizatorii GNU/Linux din Cluj-Napoca
Vezi ca nu te poti baza pe culori, cred ca am ars cu Stas un router
asa. Is chinezarii multe cabluri.

Regards,

2012/12/14 Ovidiu Calbajos <ovidiu....@gmail.com>:
--
Alin Rus
O< ascii ribbon campaign - stop html mail - www.asciiribbon.org

Ovidiu Calbajos

to cj...@googlegroups.com
Tocmai din cauza asta caut un cablu original. Am un CA-53 dar nu merge.

Stas Sușcov

to cj...@googlegroups.com, Ovidiu Calbajos
În data de Fri, 14 Dec 2012 15:36:07 +0200, Ovidiu Calbajos
<ovidiu....@gmail.com> a scris:

> Tocmai din cauza asta caut un cablu original. Am un CA-53 dar nu merge.

Eu consider că am folosit un cablu original, dacă găsești tu unul mai
original, îs curios să aflu cum ți-ai dat seama că „el e” :)

Alin bine o zis, nu te ajută cablul mare lucru, cel mai indicat ar fi să
găsești scule pentru a identifica firele și a le conecta cum trebuie. Nu
mă pricep la astea, da sigur găsești pe net.

Bogdan Puscas

to cj...@googlegroups.com
Pai nu e mai simplu cu un port serial cinstit si un max232?
Inainte de conectare, trage o masuratoare, sa nu incurci TX/RX cu GND/VCC, ca iese fum...

Alin Rus

to cj...@googlegroups.com
On 12/14/12, Bogdan Puscas <rftg...@gmail.com> wrote:
> Pai nu e mai simplu cu un port serial cinstit si un max232?
> Inainte de conectare, trage o masuratoare, sa nu incurci TX/RX cu GND/VCC,
> ca iese fum...

Evident ca-i mai simplu da iti trebe interfata seriala si scule de masurat.

Spor

Ovidiu Calbajos

to cj...@googlegroups.com
Salutare, azi am rezolvat problema, am dat azi o tura pe str. Eroilor la magazinele gsm, am achizitionat un cablu CA-42 (nu de la Nokia ci alta firma ceva chinezesc ) am ajuns acasa l-am taiat frumos si am testat cablurile si corespondenta lor la pinii de pe mufa pop-port ( http://goo.gl/IJzML ) dupa ce am indetificat firele am facut legaturile ( http://goo.gl/WBk9A ) un upgrade de firmware si routerul a pornit. Cablul a fost doar 15 lei , un pret ok.
Ovidiu