Cursuri ok de Linux in Cluj ?!?

Norbert Ezri

to cj...@googlegroups.com
   Salut,

   As apela la experienta voastra in legatura cu cursuri de formare in ale Linxului in Cluj, m-ar interesa daca aveti sa dati referinta ati auzit pareri atat pentru nivel de Sistem Admin cat si pentru Server Admin.
   Orice informatie sugestie e binevenita.

Multumesc,
Norbert Ezri

Madalin Ignisca

to cj...@googlegroups.com

Salut,

Sunt și eu interesat dacă implică diplomă acreditată internațional și dacă la anumite nivele se poate da direct examen fără cursuri.

--

---
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „Utilizatorii GNU/Linux din Cluj-Napoca” din Grupuri Google.

Pentru a vă dezabona de la grup şi pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteţi un e-mail la adresa cjlug+un...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opţiuni, accesaţi https://groups.google.com/groups/opt_out.

--

Madalin Ignisca

web developer & linux admin

Cristian Măgherușan-Stanciu

to cj...@googlegroups.com
Salut,

Pe vremuri GSL ținea cursuri gratuite la UTCN intr-o sală de laboratoare. Erau o dată pe an, mai mult pentru entuziasti de nivel începător, durau cam o săptămână și nu primeai diplomă.

Între timp pentru studenții de la Calculatoare a apărut un curs de Administrarea Sistemelor de Operare(cam 1/4 dintre ei ajung să il facă în funcție de opțiuni), cred că poți să participi la curs și dacă nu ești student. Eu am ținut laboratoarele în primii 2 ani, apoi a fost Adi Roiban incă un an... cred că se făcea materie destul de ok acolo dar nu poți intra la laboratoare decât ca și student UTCN.

În firme se practică destul de des să se plătească certificări, sau chiar să aducă consultanți care să pregătească un grup pentru certificări. Eu am făcut asta pentru RHCE, dar cursul fast-track cu certificarea costă cam 3000€/persoană, și trebuie să fii cât de cât experimentat ca să faci față. Sincer, nu știu câți își permit asta pe banii lor... deci mai degrabă învață pe cont propriu și foarte mulți învață la locul de muncă, dacă au de la cine...

Mult succes,
Cristi

Andi Oltean

to cj...@googlegroups.com
Cei de la Cisco Academy organizeaza cursuri pentru network administration la UTCN. Daca esti student la calculoatoare ai reducere. Nu cred trebuie sa fi student pentru a participa la curs, avand in vedere ca sunt platite. Sugestia mea ii sa le trimiti un mail (gaseti adrese de mail in linkurile de mai jos) si sa intrebi tot ce vrei.

Madalin Ignisca

to tho...@koch.ro, cj...@googlegroups.com
Mersi, chiar așa ceva căutam.

2013/2/12 Thomas Koch <tho...@koch.ro>
Madalin Ignisca:

> Salut,
>
> Sunt și eu interesat dacă implică diplomă acreditată internațional și dacă
> la anumite nivele se poate da direct examen fără cursuri.

Salut,

va recommand http://lpi.org - Ei fac certificate de linux international.
Pretul examenului este mult mai mic decat examenele de la M$, Oracle sau Red
Hat. Dar ei sunt bine integrat in comunitatea linux.

Sunt si multe cursuri pe net de pregatire.

Thomas Koch, http://www.koch.ro

--
Madalin Ignisca
frontend web developer