Atelier de GNU+Linux în Cluj

Cristian Moldovan

to cj...@googlegroups.com
Fundația Ceata organizează un atelier de instalat distribuții libere ale sistemului GNU+Linux, sub coordonarea echipei locale din Cluj, Ceata-CJ.
http://beta.ceata.org/evenimente/atelier-de-gnulinux-%C3%AEn-cj.html

Ovidiu Calbajos

to cj...@googlegroups.com
Salut Cristi,
Anul acesta doar distributiile libere participa la atelier?

--

---
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „Utilizatorii GNU/Linux din Cluj-Napoca” din Grupuri Google.

Pentru a vă dezabona de la grup şi pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteţi un e-mail la adresa cjlug+un...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opţiuni, accesaţi https://groups.google.com/groups/opt_out.

--
Cu stima

Raul Nicolae Malea

to cj...@googlegroups.com
Ovidiu,

Citez:

”Participarea este gratuită și nu necesită înscrierea în prealabil. Voluntarii noștri îi vor asista pe participanți în procesul de instalare de distribuții libere de GNU+Linux la alegere între Trisquel, Parabola, Dragora și gNewSense. „

Deci dacă vrei să instalezi openSUSE ..... :P
Poate facem alt eveniment :D

Pe 08/14/2013 07:25 PM, Ovidiu Calbajos a scris:
[...]

Mozilla Reps. Fundația Ceata. openSUSE Contribuitor.
Linux user: #484894
Web: http://www.rrmediaserv.ro
Hunedoara, Str. Independentei, nr. 2, 22A/60
Tel: +40 770 827 618
Fax: +40 354 814 778
Mobil: +40 746 606 813, +40 752 172 351
YM: raulmalea
IRC: RaulM
raul_malea.vcf

tiberiu socaciu

Cristian Moldovan

to cj...@googlegroups.com
@Ovidiu Calbajos
Din anunțul oficial se înțelege că numai distribuțiile libere vor fi prezente anunl acesta.

@tibis
Nici eu nu știu unde este sala, dar va fi cineva acolo care știe care este sala.

Zoltanersek

to cj...@googlegroups.com
Mathematicum se numeste cladirea din cate stiu eu. O cladire verzuie cu poarta neagra de fier. De la MCDonald's te duci pe strada cu carrefour tot inainte, sau de statia regionala cfr este o straduta micuta, cand ajungi la a 3 intersectie o iei la dreapta si e fix acolo.

Steven Cristian

to cj...@googlegroups.com, ce...@liste.ceata.org
Din ce vad, se pare ca da.  As fi interesat sa particip si eu cu RogentOS doar pe parte de server installation.

2013/8/14 Ovidiu Calbajos <o...@masteraffairs.ro>

--
Lead-Developer at Project Rogentos (Romanian Gentoo Operating System) GNU/Linux. Based on Sabayon and Gentoo Linux, Rogentos tends to offer support mainly for all Romanian Linux users and entrepreneurs which seek to learn an open and free system based on true values :)

Steven Cristian

tiberiu socaciu

to cj...@googlegroups.com
nu am intrebat care e cladirea, ci care e sala. sunt matematician si stiu care e cladirea Mathematicum. in acea cladire salile au [si] nume de litere din alfabetul grecesc. t.

tiberiu socaciu

to cj...@googlegroups.com
nu exista "sala mathematicum" in cladirea mathematicum. t.

2013/8/14 Cristian Moldovan <acristia...@gmail.com>
@Ovidiu Calbajos

Ovidiu Calbajos

to cj...@googlegroups.com
+Cristain Moldovan, daca nu e cu suparare, cum de v-ati decis ca anul acesta sa instalati doar distributii 100% open source?

Cristian Moldovan

to cj...@googlegroups.com
@tibis ai dreptate, m-am uitat peste lista de discuți sala nu a fost anunțată.

@Ovidiu a fost decizia lui Tibi pentru acest eveniment și cred că și a consiliului.

miercuri, 14 august 2013, 17:36:10 UTC+3, Cristian Moldovan a scris: