"דקל - מודיעין אסטרטגי נטוע בקרקע" – מה התחדש בחודש אלול ה'תשפ"א

4 visualizzazioni
Passa al primo messaggio da leggere

דקל - דליצקי

da leggere,
5 ott 2021, 00:38:0005/10/21
a דקל-דליצקי אליהו

בע"ה

כ"ט בתשרי ה'תשפ"ב

05.09.2021

לקוראי שלום,

להלן הפרסומים שראו אור, הפעם באנגלית, בחודש אלול באתר האינטרנט ובערוץ היוטיוב שלי:

  1. מאמר מתוך ספרי "מודיעין תלוש מהקרקע"  שתורגם לאנגלית . בשם:

The 1968-1973 Egyptian army field preparations for crossing the Canal

במאמר אני סוקר את המעקב המודיעיני אחר ההכנות לצליחה של הצבא המצרי

ניתן לקרוא את המאמר בקישור:

https://www.dekelegypt.co.il/100515

2. הרצאה באנגלית המסכמת בקצרה את המעקב שלי אחר התעצמות צבא מצרים בשם:

 Is Egypt threatening Israel?

יש לי עניין רב שהרצאה זו תגיע לקהלים דוברי אנגלית בארץ ובעולם. אודה לכל מי שיפיץ את ההרצאה בקרב מי שימצא לנכון.

ניתן לצפות בהרצאה בקישור:

https://youtu.be/GVpVbJyoRSw

בברכת חורף בריא

אלי דקל

054-9419551

--
להצטרפות וכללי הגרופ:
https://goo.gl/fzvU6M

--
להצטרפות וכללי הגרופ:
https://goo.gl/fzvU6M
‏קיבלת את ההודעה הזו מפני שאתה רשום לקבוצה 'אלקנה' של קבוצות Google.
כדי לבטל את הרישום לקבוצה הזו ולהפסיק לקבל ממנה אימייל, שלח אימייל אל elkana-group...@googlegroups.com.
כדי להציג את הדיון הזה באתר, היכנס ל-https://groups.google.com/d/msgid/elkana-group/000a01d7b927%24c6d9e1f0%24548da5d0%24%40bezeqint.net.

Rispondi a tutti
Rispondi all'autore