COURSE INFORMATION : SUBJEK SAINS KOMPUTER BAGI PROGRAM UG PENDIDIKAN BARU

NOOR AZEAN BINTI ATAN Faculty of Education

Feb 26, 2018, 9:17:48 PM2/26/18
to MOHD FADZLI BIN ALI FP, MEGAT AMAN ZAHIRI B MEGAT ZAKARIA FP, JUHAZREN BIN JUNAIDI FP, cite...@googlegroups.com
DR MEGAT, EN FADZLI, EN JUHAZREN
Berikut adalah course Information subjek Telekomunikasi dan subjek2 lain untuk digunakan dalam kursus baru 2017/2018 (intake baru). Harap mengikut course info yang betul kerana hujung semester perlu disediakan coursefile bagi audit kurikulum.

Terima kasih kawan-kawan.

NOOR AZEAN BINTI ATAN, DR
Senior Lecturer

FACULTY OF EDUCATION
Department of Educational Sciences & Mathematics and Creative Multimedia
Faculty of Education
Universiti Teknologi Malaysia
Johor MALAYSIA

Creative and Innovative Technologies in Education (CITE) Research Group
Office: 07-5534391 | Mobile: 012-7225606​ | Fax: 07-5560542 ​
​​
Email: az...@utm.my | Site: http://educ.utm.my/azean

Feb 26, 2018, 9:30:13 PM2/26/18
to NOOR AZEAN BINTI ATAN Faculty of Education, MOHD FADZLI BIN ALI FP, JUHAZREN BIN JUNAIDI FP, cite...@googlegroups.com

Assalamualaikum & Greetings,
Y.Bhg Prof / Dato' / Prof.Madya / Ir / Dr / Tuan / Pn / Saudara/i,

Terima kasih Dr Azean.​

Sekian, Terima Kasih / Thank You.

Megat Aman Zahiri bin Megat Zakaria, PhD

Head Department of Science, Mathematic
​s​
and Creative Multimedia
​ Education​