Free XXX Screen Saver! 1163 [1/2] VIRUS KIJK UIT !!

FaStlan3

Een of andere idioot vind het kennelijk leuk om hier virussen te
posten
XXX-Screen-Saver.exe.exe Backdoor-JZ
Dat zegt mij Mcafee..u zeit gewaarschuwd ....en OH ja abuse
has been send !

marius(G)

On Wed, 24 Apr 2002 06:47:54 GMT, ib...@hotmail.com wrote:

>bjvrbjiyzzuokmsvqrqzvqhritsiqohbtlykqzuergedx

Bas Becks

Duhhh,

wie is er dan ook zo stom om een .exe te downloaden en/of te draaien. Zo
stom wordt er tegenwoordig niemand meer geboren

Grtz,

Bas

btw: bedenk eens een naam die wat zegt

FaStlan3

In het dagelijks leven heb ik de nobele taak een netwerk met servers
en een x aantal werkstations te mogen beheren en geloof me ik heb er
gebruikers tussen ....dus ja er zijn inderdaad mensen die zo stom zij
om..
Voor die mensen is deze waarschuwing dus bedoeld...
Trouwens als het inderdaad zo was als jij zegt en niemand zou zomaar
.exe files uit nieuwsgroep aanklikken , waarom hebben virussen dan nu
nog steeds het recht van bestaan ?

marius(G)

On Mon, 29 Apr 2002 16:23:14 +0200, Bas Becks <bbe...@efss.dhl.com>

JeFTP

Dat zie je maar aan de verspreiding van I LOVE YOU of MELISSA

Greetz,

Jeff
"FaStlan3" <mat...@dickmysuck.com > schreef in bericht