Zijn er nog mensen......

1 view

bobjuh

die deze groep lezen eigenlijk?
Ik dacht kijk eens rond op usenet.
Deze groep is (zoals verwacht) een zachte dood gestorven :)

--
BoBjUh

Danny ter Haar

bobjuh <bobj...@Mgmail.com> wrote:
>die deze groep lezen eigenlijk?

Ikke wel ;-)

>Ik dacht kijk eens rond op usenet.
>Deze groep is (zoals verwacht) een zachte dood gestorven :)

ook wel logisch

--
The five R's of windows tech support: Retry, Reboot, Reinstall, Replace & Resign

Maurice Janssen

On Wed, 25 Jun 2008 17:23:09 +0200, bobjuh wrote:

>die deze groep lezen eigenlijk?

Hij staat nog in mijn lijstje met subscribed groups.

>Ik dacht kijk eens rond op usenet.
>Deze groep is (zoals verwacht) een zachte dood gestorven :)

Dat kun je wel zeggen ja.

--
Maurice

Thijs Timmerman

Je bedoelt dat het rustig is?

Dat kan ook altijd stilte voor de storm zijn ;-).

--
Thijs Timmerman.