Aclariment sobre el Power point de Mart que us vaig enviar, perdoneu!!!

0 views
Skip to first unread message

Mercè Illa i Pons

unread,
Aug 6, 2011, 5:58:28 AM8/6/11
to

Hola Tú!!
Com anem?
Mira, et comento sobre el p.point aquest famós que corre sobre l'acostament de Mart.
Fa molts anys que soc aficionat a l'astronomia, i et dire que aquest p.point ja fa anys que corre per internet i es un "fiasco" com una casa.
Mira, fes-te aquesta pregunta, si realment hi hagues un acostament de Mart, no creus que els de la Nasa ja fa temps que estarien planejant anar-hi? una altra, has sentit alguna cosa pels mitjans de comunicació? a que no.
Res de res, el 27 d'Agost només veuras un estel vermellós cap a l'Est, concretament surt a les 03,15 del matí, a la constel.lació de Bessons, si coneixes la contel.lació d'Orió altrament dita "els 3 reis", la propera a l'esquerra.
T'ho comento per que no cal que vagis a dormir tard per veure-la, ni quedis amb gent, ni deixis de fer coses per això.
Com a altres que els hi ha passat, que han quedat amb telescopi inclòs, i al final han acabat explicant acudits.
Si pot ser, avisa al personal que els hi has enviat per que no en facin cas.
T'envio una foto del cel adjunta on pots veure el que realment veuràs el 27 d'Agost.
Ara es pot veure Júpiter amb els seus satèlits (Io,Europa,Ganimides i Calixto),
Saturn amb els seus incteibles anells, la Nebulosa d'Orió (tot un espectacle), les Pleiades, la galaxia M-31, Mart (si portes un termó de cafè, doncs surt a les 3 del matí com t'he comentat), i com no , la Lluna, que quedaràs parada quan vegis els seus craters, montanyes, serralades, etc.
Ah! si tens uns binoculars, posel's en un lloc quiet, (hi ha gent que els lliga en una cadira o el que sigui) , la questió es que no miris aguantant amb els braços, doncs el nostre pols tremola, i més si mires cap amunt, i enfoca la lluna si pot ser quan no sigui plena, si no que estigui en quarts, doncs si està plena l'excés de llum no et deixerà veure res, i podàs veure craters i altres coses, només amb 5 augments els pots veure. També enfoca el cel, veuràs moooooooooltes més estrelles de les que veus a ull nú.
Tu mateixa!
Un petó.

Quim

stellarium0.bmp
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages