Tüh yaaa :p bende bugün kıyamet kopacak diye bankadan 100.000 tl kredi çektiydim) Dahada alacaktımda limit o kadarmış :p Ulen şansa bak Dünyanın kıyameti kopmadı ama benim kopacak galiba kaç AAAmeeettt kaç xdxdxd

3 views
Skip to first unread message

Ahmetrobin

unread,
Dec 21, 2012, 1:59:56 AM12/21/12
to
Tüh yaaa :p bende bugün kıyamet kopacak diye bankadan 100.000 tl kredi çektiydim) Dahada alacaktımda limit o kadarmış :p Ulen şansa bak Dünyanın kıyameti kopmadı ama benim kopacak galiba kaç AAAmeeettt kaç xdxdxd

--
http://blog.milliyet.com.tr/ahmetrobin
adresinden şiir ve yazılarımı görebilirsiniz

İyi insan, Dünya'yı kalbine sığdırır
Ahmet İdiz...

Hayatta en kötü şey; Kendi hatalarını görmezden gelip başkalarında hata aramaktır.
Ahmet İdiz..
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages