Hatasız dost arayan dostsuz kalır Aynaya bakıp kendini bir halt sanır Eğer sen iyiysen güzel arkadaşım Seni insanlar görmese de tanır.... Ahmet İDİZ.....

5 views
Skip to first unread message

Ahmetrobin

unread,
May 31, 2013, 1:42:51 AM5/31/13
to
Hayırlı Cumalar Dostlar
Hatasız dost arayan dostsuz kalır
Aynaya bakıp kendini bir halt sanır
Eğer sen iyiysen güzel arkadaşım
Seni insanlar görmese de tanır....
Ahmet İDİZ.....
--
http://blog.milliyet.com.tr/ahmetrobin
adresinden şiir ve yazılarımı görebilirsiniz

İyi insan, Dünya'yı kalbine sığdırır
Ahmet İdiz...

Hayatta en kötü şey; Kendi hatalarını görmezden gelip başkalarında hata aramaktır.
Ahmet İdiz..
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages