Kurban bayramınızı en içten dileklerimle tebrik eder ,sağlık mutluluk ve huzur dolu günler dilerim .... Ahmet İDİZ...

4 views
Skip to first unread message

Ahmetrobin

unread,
Oct 12, 2013, 10:51:59 AM10/12/13
to 18203...@googlegroups.com, adam-gib...@googlegroups.com, ad...@googlegroups.com, anka_a...@googlegroups.com, arataer_hukuk__ku...@googlegroups.com, arataer_i...@googlegroups.com, avrupakemal...@googlegroups.com, avrupalit...@googlegroups.com, bahtl...@googlegroups.com, balb...@googlegroups.com, benim-huznum-...@googlegroups.com, biz-turk-mill...@googlegroups.com, cimeni...@googlegroups.com, dag...@googlegroups.com, demokra...@googlegroups.com, dtdile...@googlegroups.com, dunyatur...@googlegroups.com, eglenc...@googlegroups.com, erzincan-kemal...@googlegroups.com, funnyp...@googlegroups.com, gercekeg...@googlegroups.com, grupsa...@googlegroups.com, gugukl...@googlegroups.com, gul...@googlegroups.com, hil...@googlegroups.com, icimdek...@googlegroups.com, kirmiz...@googlegroups.com, kuvva-i...@googlegroups.com, let...@googlegroups.com, muhammed...@googlegroups.com, mumb...@googlegroups.com, Nedi...@googlegroups.com, neist...@googlegroups.com, pol...@googlegroups.com, sevgile...@googlegroups.com, siir...@googlegroups.com, siir...@googlegroups.com, tirtili...@googlegroups.com, tivr...@googlegroups.com, tn...@googlegroups.com, trab...@googlegroups.com, turan...@googlegroups.com, turan...@googlegroups.com, ugrashi...@googlegroups.com, uyar...@googlegroups.com, vatan...@googlegroups.com, yare...@googlegroups.com, yigi...@googlegroups.com, yorum-...@googlegroups.com, fatma_fi...@hotmail.com, Fatma Tezerdi, kemal yenliç, yarenlik yarenlik, Nihal Gülbahar, nes bas, amca bey, Banu SARIGÜLÜM, BÂDE BÂDE, turan catli, sa...@posta.com.tr, ümmiye cankaya, .. .., denizer atabay, Dinçer Demiral, Dilek DALYANCI AFSAR, deniz kaptan, !!!!!!!----..£F£..---.!!!!!!!!!, angel nice, Eda Yilmaz (Avek - Mali Isler), Emine Ata, erol isik, GuL AzderogLu, gs güseli, Melike KOÇAK, rengim lal, ...S. A. L. İ. H... ..Ö Z G E N Ç..H A N C I O Ğ L U..., mavi zaman, Neslihan Boran, pelit ilknur, Perihan Yıldırım, Recep Pamuk, HANCIOĞLU SALİH ÖZGENÇ, Metin ŞEN, zeren ssssssssss

Kurban bayramınızı en içten dileklerimle tebrik eder ,sağlık mutluluk ve huzur dolu günler dilerim ....
Ahmet İDİZ...
--
http://blog.milliyet.com.tr/ahmetrobin
adresinden şiir ve yazılarımı görebilirsiniz

İyi insan, Dünya'yı kalbine sığdırır
Ahmet İdiz...

Hayatta en kötü şey; Kendi hatalarını görmezden gelip başkalarında hata aramaktır.
Ahmet İdiz..
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages