Rabbim bu geceyi güzel değerlendirenlerden eylesin.Birbirimiz için de dua etmeyi unutmayalım..
Bol bol dua edelim.Af dileyelim.İbadet edelim.Rabbim yapmış olduğunuz ve yapacağınız hayır ve hasenatları dualarınızı oruçlarınızı ibadetlerinizi dergahında kabul eylesin Hepimizi bağışlasın İnşallah ....
Amin...
--
Dini şiirim...
Yakarış.....
Ahmet İDİZ..
Bizleri yoktan var eden Allah'ım
Sanadır sevgim, sanadır inancım
Biliyorumki çoktur günahım
Tek sığınağım sensin Allah'ım
Yeri göğü yaratan sensin
Muhammettir son peygamberim
Ruhumu sana teslim ettiğimde
Yüzünü görmektir, son dileğim
Bizler Dünya malına kandık
Bazan düz yolda şaştık
hayat her zaman böyle geçer sandık
Affet bizi , aciz kulunuz Allah'ım
İsteklerimiz,hayallerimiz hiç bitmedi
Huzuru,sağlığı gördük yine yetmedi
Kalbimiz şeytana uydu kaldırmadı,tekledi
Bizleri yaratansın, bağışla bizi Allah'ım
Dönüşümüz ancak sana'dır
Kalbimiz imandan yanadır
Affın için en güzeli yalvarmaktır
Sana sığındık yaratan Allah'ım
Ahmet İdiz....
http://blog.milliyet.com.tr/ahmetrobinadresinden şiir ve yazılarımı görebilirsiniz
İyi insan, Dünya'yı kalbine sığdırır
Ahmet İdiz...
Hayatta en kötü şey; Kendi hatalarını görmezden gelip başkalarında hata aramaktır.
Ahmet İdiz..