Dostlarınızı arkadaşlarının çokluğuna göre değil,fikrinin güzelliğine göre seçiniz...Ahmet İDİZ..... Mutlu haftalar dostlarım :)

3 views
Skip to first unread message

Ahmetrobin

unread,
Feb 4, 2013, 2:07:47 AM2/4/13
to
Dostlarınızı arkadaşlarının çokluğuna göre değil,fikrinin güzelliğine göre seçiniz...Ahmet İDİZ..... Mutlu haftalar dostlarım :)

--
http://blog.milliyet.com.tr/ahmetrobin
adresinden şiir ve yazılarımı görebilirsiniz

İyi insan, Dünya'yı kalbine sığdırır
Ahmet İdiz...

Hayatta en kötü şey; Kendi hatalarını görmezden gelip başkalarında hata aramaktır.
Ahmet İdiz..
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages