İyi insan, Dünya'yı kalbine sığdırır
Ahmet İdiz...
Hayatta en kötü şey; Kendi hatalarını görmezden gelip başkalarında hata aramaktır. Ahmet İdiz.. -- http://blog.milliyet.com.tr/ahmetrobin
adresinden şiir ve yazılarımı görebilirsiniz
İyi insan, Dünya'yı kalbine sığdırır Ahmet İdiz...
Hayatta en kötü şey; Kendi hatalarını görmezden gelip başkalarında hata aramaktır. Ahmet İdiz..