23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk bayramını şimdiden kutluyorum. Allah tüm şehitlerimize ve komutan Atatürke rahmet eylesin. Ahmet İdiz..Ve sizlere bir şiir daha yazdım dostlarım.
2 views
Skip to first unread message
Ahmetrobin
unread,
Apr 23, 2013, 4:57:54 AM4/23/13
Reply to author
Sign in to reply to author
Forward
Sign in to forward
Delete
You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk bayramını şimdiden kutluyorum. Allah tüm şehitlerimize ve komutan Atatürke rahmet eylesin. Ahmet İdiz..Ve sizlere bir şiir daha yazdım dostlarım.
Günümüz geçer eğlence saz ile Sanırızki hayat hep böyle gide Gelecek için bir çivi çakmayız Ama eleştiride o biçim ustayız
Yahudiler bir verip on alıyor
Abd ile iliğini kemiğini kurutuyor Sanırsın sana yardım ediyor Bilmezsin altına sabun koyuyor
Kürt dostlarımıza kürdistan sözü verdi Bütün Ülkeyi ayaklandırdı Türkiyeyi gerdi Bölmek parçalamak dağıtmaktır derdi
İnsanlığı ayaklar altına alıp pisliğini serdi.
Gerçeği düşün, gerçeği yaşa, ilerici ol Ne farkeder ha sağ olmuşsun ha sol Ülken için hep beraber ol enerjiyle dol Tüm Türkiye Irkıyla hepsiyle aslında tek kol
Şöyle bir düşün geçmişini,Ata'nı, geleceğini Tek sobayla ısınıpta kararlar alan Milletvekillerini Savaşırken ayağında çarıksız savaşan senin Ata'ndır Çok çalışmalısın,senin gayen, amacın Önce Vatan'dır