Regaip kandiliniz şimdiden mübarek olsun dostlarım ....

4 views
Skip to first unread message

Ahmetrobin

unread,
May 15, 2013, 6:45:11 AM5/15/13
to

Değerli dostlar daha önce yazmış olduğum dini şiirimi,Miraç kandiline özel, sizlerle tekrar paylaşıyorum.


Bizleri yoktan var eden Allah'ım
Sanadır sevgim, sanadır inancım
Biliyorum ki çoktur günahım
Tek sığınağım sensin Allah'ım


Yeri göğü yaratan sensin
Muhammettir son peygamberim
Ruhumu sana teslim ettiğimde
Yüzünü görmektir, son dileğim


Bizler Dünya malına kandık
Bazen düz yolda şaştık
Hayat her zaman böyle geçer sandık
Affet bizi , aciz kulunuz Allah'ım


İsteklerimiz,hayallerimiz hiç bitmedi
Huzuru,sağlığı gördük yine yetmedi
Kalbimiz şeytana uydu kaldırmadı,tekledi
Bizleri yaratansın, bağışla bizi Allah'ım


Dönüşümüz ancak sana'dır
Kalbimiz imandan yanadır
Affın için en güzeli yalvarmaktır
Sana sığındık yaratan Allah'ım


Ahmet İdiz....--



--
http://blog.milliyet.com.tr/ahmetrobin
adresinden şiir ve yazılarımı görebilirsiniz

İyi insan, Dünya'yı kalbine sığdırır
Ahmet İdiz...

Hayatta en kötü şey; Kendi hatalarını görmezden gelip başkalarında hata aramaktır.
Ahmet İdiz..
cerenimo74_dua.jpg
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages