Groups
Groups
Sign in
Groups
Groups
ÇİMENİN GRUBU
Conversations
About
Send feedback
Help
Regaip kandiliniz şimdiden mübarek olsun dostlarım ....
4 views
Skip to first unread message
Ahmetrobin
unread,
May 15, 2013, 6:45:11 AM
5/15/13
Reply to author
Sign in to reply to author
Forward
Sign in to forward
Delete
You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
Değerli dostlar daha önce yazmış olduğum dini şiirimi,Miraç kandiline özel, sizlerle tekrar paylaşıyorum.
Bizleri yoktan var eden Allah'ım
Sanadır sevgim, sanadır inancım
Biliyorum ki çoktur günahım
Tek sığınağım sensin Allah'ım
Yeri göğü yaratan sensin
Muhammettir son peygamberim
Ruhumu sana teslim ettiğimde
Yüzünü görmektir, son dileğim
Bizler Dünya malına kandık
Bazen düz yolda şaştık
Hayat her zaman böyle geçer sandık
Affet bizi , aciz kulunuz Allah'ım
İsteklerimiz,hayallerimiz hiç bitmedi
Huzuru,sağlığı gördük yine yetmedi
Kalbimiz şeytana uydu kaldırmadı,tekledi
Bizleri yaratansın, bağışla bizi Allah'ım
Dönüşümüz ancak sana'dır
Kalbimiz imandan yanadır
Affın için en güzeli yalvarmaktır
Sana sığındık yaratan Allah'ım
Ahmet İdiz....--
--
http://blog.milliyet.com.tr/ahmetrobin
adresinden şiir ve yazılarımı görebilirsiniz
İyi insan, Dünya'yı kalbine sığdırır
Ahmet İdiz...
Hayatta en kötü şey; Kendi hatalarını görmezden gelip başkalarında hata aramaktır.
Ahmet İdiz..
cerenimo74_dua.jpg
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages