Fakirlik ve sıkıntın olduğunda; en güzel çare sessizce geçip gitmelerini beklemektir... Ahmet İDİZ..

3 views
Skip to first unread message

Ahmetrobin

unread,
May 21, 2013, 5:35:01 AM5/21/13
to

Fakirlik ve sıkıntın olduğunda; en güzel çare sessizce geçip gitmelerini beklemektir...
Ahmet İDİZ..

--
http://blog.milliyet.com.tr/ahmetrobin
adresinden şiir ve yazılarımı görebilirsiniz

İyi insan, Dünya'yı kalbine sığdırır
Ahmet İdiz...

Hayatta en kötü şey; Kendi hatalarını görmezden gelip başkalarında hata aramaktır.
Ahmet İdiz..
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages