Son dakika yeni Çanakkale şiirim ....

3 views
Skip to first unread message

Ahmetrobin

unread,
Mar 18, 2013, 7:42:51 AM3/18/13
to
Son dakika yeni Çanakkale şiirim ....

Selam olsun sana Atam ,selam olsun şehidim
Bu kutsal toprak uğruna canlarını verdin
Kimi anasını ,kimi eşini, kimi evladını terketti
Terk derdi, düşmanı topraklarımızdan göndermekti...

Bir kuru ekmek yiyerek koştun ayağında yırtık çarıkla
İçinde gram korku yoktu düşmana daldın cesur yürekle
Modern silahlarla saldırsalarda dökülüyordu üçer beşer
Tüm Dünya bu görkemli ,bu cesur kahramanlara şaşar

Sen ki yiğidim, Ayşe hatunum, Fatma bacım
Her şarta boyun eğmeden savaşan Seyit Onbaşım
Gözü yaşlı analar versede toprağa şehitler
Bilsinlerki,canlarını vererek kazanıldı bu zafer...

Tarihe bir destan daha yazıldı kanlarla
İsimsiz ,sayısız kahramanlar gitti sırlarla
Bu galibiyet, bizlere hediye oldu.Neşeyle kutlansın
Bir Fatiha okuyamayacak kadar aciz olanlarda utansın......

Ahmet İDİZ......


--
http://blog.milliyet.com.tr/ahmetrobin
adresinden şiir ve yazılarımı görebilirsiniz

İyi insan, Dünya'yı kalbine sığdırır
Ahmet İdiz...

Hayatta en kötü şey; Kendi hatalarını görmezden gelip başkalarında hata aramaktır.
Ahmet İdiz..
canakkale2yn7.png
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages