" Değil mi ki Türkeş, Başbuğ gibi dik ve dirayetli davranmak yerine "
|
BASBUG ne demektir ?
Turklerde, bizzat Ordusunun basinda savas meydanlarinda savasip, savaslardan galip cikan Kumandana BASBUG denir.
Turkes Turk Ordularinin basina gecip hangi savasa veya savaslara katildi ve savaslardan galip cikti da BASBUG oldu ! ? --- On Tue, 9/2/08, Akkartal <akkar...@gmail.com> wrote: |
Cok tuhaf. Ben sahsen herkesin bir kendini tartmasi lazim. Rahmetli Basbug Turkes bir kez olsun "ben Basbug'um" mu dedi.
Kim biliyor ki Basbug'u Amerika gondermis? Eski komunistlerimiz ve dindarbazlarimiz (nam-i diğer yobaz) hinclarini bu yipratmalarla almaya calisirlar. Oysa ki bagimsizlik duskunu olduklarini soylerler ancak hic Rusya'ya bagliliktan bahsetmezler.
Herkes ait oldugu yere gider. Bakin kimi Rusya'ya kacmis, kimi Almanya'ya, kimi de Amerika'ya.
Amerika'ya sirt verse daha baska turlu olmaz miydi?
Neden bizim aydin, "halklarin ozgurlugu" diye bagiran solcularimiz kac Turk'un suruldugunu, iskence edildigini soylemez? Cunku soylerse irkci olur. Peki Cezayir'de, Fas'ta Fransizlarin neler yaptigini dile getirmez? Ama gider Fransa'da yerlesip sanat vs takilip sarabin hasina takilir aydin olur. Terorist ziyaretleri yapar meslek erbabi aydin olur.
Daha soylenecek cok sey var ama simdilik bu kadar.
Son DSP-MHP hukumeti bile tasfiye edilmedi mi? Nicin? Kuzey Irak'ta bir devlet olusumunu savas nedeni sayariz karari ciktigi icin degil mi?
Anayasa kitapcigi firlatildi ekonomik kriz ciktiydi degil mi? Simdi dunya yerinden oynuyor borsa canavar. Elbette aksini istiyor degiliz ancak anlamasi zor ustelik bahsedilen cari acikla.
Bu arada katkilarini merak ederseniz TUBITAK, OYAK, DPT, TSE, Turk Kulturu Arastirma Enstitusunu kuran kimdir biliyor musunuz?
Bu cok elestirdiginiz Basbug Turkes.
Ben iki tane Basbug bilirim biri Ataturk digeri Turkes.
|
BUYUK TURK MILLETININ SON BASBUGU MUSTAFA KAMAL'DIR !
HEM ICIMIZDEKI HEM DISIMIZDAKI TURK DUSMANLARI ILE CEPHE CEPHE SAVASTI, SAVASLARINI KAZANDI, TURK DEVRIMINI GERCEKLESTIRDI , TURKIYE CUMHURIYETI TURK DEVLETINI KURDU ! |
Perincek'in hangi ideolojisinin savunucusu oldugunu bilmiyor muyuz ! ?
Elbette biliyoruz !
Ben sahsim adina " BASBUG" sifati uzerinde duruyorum !
BASBUG olunabilmesi icin kazanilmasi gerekenlerin kazanilmis olmasi gerekir diyorum !
Nereden nereye Perincek'i ve Perincekgilleri devreye sokup, kimlerle kimleri ayni kefeye koyup tartmaya kalkmissiniz, ne yapmaya calisiyorsunuz ve neden calisiyorsunuz ! ?
Sozlerinize ve imalariniza dikkat edin !
Musluman olmayan Turkleri red mi ediyorsunuz, acik konusun !
BIZ Turkluk degerlerine bagliyiz ! Turkler varliklarini ve onbinlerce yillik gecmislerini sadece ve sadece Turk olmalarina borcludurlar , baska hicbir degere degil !
|
| Bu sol yanimizda kac tur solculuk vardi hatirlayan var mi 92 mi neydi galiba. |
--- On Tue, 9/2/08, tuncay demirbaş <tuncayde...@gmail.com> wrote: |
"Bunların tek dertleri Türk'ün İslamı kabul
etmesini hazmedememiş olmalarıdır.."
Satalinsever, Polonya Yahudisi Nazim Ran denen devsirmenin siirlerinin Alpaslan Turkes'in agizinda ne isi vardi, kimlere hangi kaygulardan dolayi mesaj verme ihtiyaci duymustu Turkes ! ? Turk edebiyatinda Turk Milliyetcisi sair kitligina kiran mi girmisti ! ?
" Kurt ne kadar Turkse ben o kadar Turkum, Turk ne kadar kurtse ben o kadar kurtum " sozleri kime aittir, Mustafa Kamal'a mi aittir yoksa Alpaslan Turkes'e mi aittir ! ?
Oluk oluk Turk Kani, kurt milliyetcileri tarafindan akitilirken bu sozler hangi dusunce ve hissiyatla soylenmisti Turkes tarafindan ! ? Yoksa Turkes Turk tarihini bilmiyor muydu, yoksa Turkes bu soysuz piclerin tarihimizdeki sayisiz isyanlarindan habersiz miydi, yoksa Turkes Turk dusmanlari ile her firsatta isbirligi yapan bu bozuk kanli piclerin, kalles ermeni,yahudi,arap kirmasi olduklarindan habersiz miydi !?
" BOZKURT" parti amblemi olmaktan hangi sebepten dolayi cikartilmis yerine 3 Hilal hangi sebepten konmustu ! ? Turkes,Turkun onbinlerce yillik varligini hangi tarihten itibaren baslatiyordu da BOZKURT'UN yerini 3 Hilal aliyordu ! ? BASBUG MUSTAFA KAMAL'IN bastirdigi paralarin ve pullarin uzerinde bile BOZKURT vardi, cunku BASBUG MUSTAFA KAMAL BIR BOZKURTTU !
Kimler rahatsiz olmustu BOZKURTTAN, kimleeeeeerr !!!!! ? |
| sevgili arkadasim bence sen haddinden fazla soner yalcin okuyorsun ve okumaklada kalmiyor kendini bu kitaplara fazla kaptiriyorsun. biz dunku iletilerimizde soner yalcin ile ilgili dusuncelerimizi soyledik. kanimca sizde dana altinda buzagi ariyorsunuz. birincisi uc hilalin anlamini bilmeden yorum yapiyorsunuz ki buda birilerinin ayranini kabartabilir dikkat edin. ikincisi bozkurt yerinde duruyor bi yere gittigi falan yok. partinin amblemi uc hilal ulku ocaklarinin amblemi bozkurt. bence siz paranoyak olmussunuz. burada ortaya attiginiz butun iddialari kiniyorum ve asilsiz astarsiz oldugunu soyluyor hicbirinede inanmiyorum. bence sizin derdiniz kendi suni liderinizi ortaya surmek. bunun icinde kabul gormus eski liderleri karalayip insanlarin hafizasinda nefret edilen kisiler olarak sergilemek istiyorsunuz. acaba sizin lideriniz yada liderlige hazirlanan
sahsiyet ne kadar durust temiz. ayrica sayin akkartal kisi cezaevinde iken gazeteden radyodan ne kadar dogru haber alabilir ki. birde bu ulkede basinin yayin organlarinin kimler tarafindan yonetildigi ortada. eger sizin yaptiginiz gibi basinin yazdigina inanirsan yasar nuri ozturk hakkindada cok farkli dusunuruz. cunku adam ak diyor basin kara dedi yaziyor. misaller uzar gider. benim kanim tehlikeli noktalara temas ediyorsunuz. benden uyarmasi... --- 03/09/08 Çar tarihinde Asli Turkden <aslit...@yahoo.com> şöyle yazıyor: Kimden: Asli Turkden <aslit...@yahoo.com> |
|
Soner Yalcin ve benzeri kisilerin yazdiklarinin tek satirini , tek kelimesini dahi okumus bir insan degilim, birincisi bu !
Siz benim neyi ne kadar bilip bilmedigimi Soner Yalcina veya benzerlerine gore kiyas etme ihtiyacini neden duydunuz ! ? Aslinda bunu da yorumlayacak olanlarin takdirine birakmak lazim diye dusunuyorum. Birileri BIZI Marks- Mao peyk'i Perincek ve taraftarlari ile ozdeslestirmeye kalkar iken birileri de demokrasisever ( bunun ne demek oldugunu ve Buyuk Turk Milletine kimler tarafindan, hangi yontemler kullanilarak siringa edildigini ve Buyuk Turk Milleti'ne nelere maloldugunu bilmeyen kaldi mi ! ? ) Soner Yalcinlar ile ozdeslestirmeye kalkiyor ! Acik soyleyeyim ben bu yakistirmalara daha dogrusu karalama cabalarina hic sasirmiyorum !
2002 yilindan beri yazdiklarimdan dolayi bana " Kafatasci, paranoyak, irk'ci " yaftalarini yakistiranlar nedense sentezciler icinden fazlaca cikmistir !
Basin agizi ile konusan vaya internet ortaminda kendilerini yazar olarak gosteren kisilerden biri olsaydim, ben onlarin yazilari uzerinde ufak tefek degisiklikler yapip sanki bana ait fikirlermis,yazilarmis gibi altlarina imzami atardim olur biterdi ! Oysa durum tam tersinedir. Bilenler biliyor nasil olsa, bilmeyenlere gelince, nasil olsa bir gun bilenlerden ogrenirler !
Lider suni olamaz eger suni ise veya oyle cikarsa o zaman ona da soyleyecek sozumuz olur elbette. BIZ koyun surusu muyuz ki, gudulmeye, aldatilmaya goz yumalim ! ?
BIZ kimseden korkmayiz ! Bugune kadar BIZE acik veya gizli tehdit savuranlar olmustur,olmakta ve bundan sonra da olacaktir !
BIZ buradayiz ve Buyuk Turk Milleti'ni maskeler ardinda aldatan, hala aldatmayi dusunen herkes ile sonuna kadar surecek savasimiz ! --- On Tue, 9/2/08, Turkmen Turkoglu <turkmen...@yahoo.com.tr> wrote: |
Rahmetli Alpaslan Turkes'in "Basbug" diye anildigini ellili yaslardaki herkes bilir. Evet Cumhuriyetin ilk yillarinda Mustafa kemal Ataturk basilmis yayin ve ders kitaplarinda "Basbug" olarak anilmaktadir. Ataturkle Alpaslan Turkesi ayni kefeye koyarak bu unvani kullanmak ne derece dogrudur?Ben ve benim gibi bircok insan Ataturkcu olmus, Ataturk milliyetciligini benimsemis ve izlemis ancak hicbir zaman MHP cizgisinde olmamistir. Insanlara icinde bircok tarihi ve kulturel unvanlari yakistirirken, o insanlarin yasamlarinin basindan sonuna kadar surdurdukleri siyasi ve toplumsal cizgiye bakmak gerekir. Rahmetli Turkesi yakindan ve dogru olarak bilenlerin ben su iki soruya durustce yanit vermelerini bekliyorum:
1. MHP'nin genclik orgutu olan Ulkuculer yetmisli yillarda sol ideolojideki yuzlerce genci ya da insani oldurmustur. Ancak ben bugune kadar hicbir kaynakta Turkesin bu katliamlari durdurmak, engel olmak ve kinamak konusunda bir tavri oldugunu gormedim. (Not: Sol ideolojide olanlar da ulkuculere karsi katliamlarda bulunmuslardir)
2. Alpaslan Turkes oldugunde Bati bankalarinda dudak ucuklatici doviz cinsinden paralari oldugu ortaya cikti ve hatta bu yuzden fakli anneden olan cocuklari bu paralari paylasmada milliyetcilikle pek ortusmeyen kavgalara giristiler. Bunlar hakkinda yazilip soylendi ama fazla da irdelenmedi.
Simdi bu durumlar goz onunde bulunduruldugunda Buyuk onder Ataturkle rahmetli Alpaslan Turkes nasil esdeger gorulur ve Turkes nasil basbugluk unvanina layik gorulur ben cok anlamis degilim. MKaras
| Bu sol yanimizda kac tur solculuk vardi hatirlayan var mi 92 mi neydi galiba. |
| sevgili kardesim delil isterim ben delil. belge tarih dokuman vs. vs. ayni karede cekilmis resim. siz gonderin bunlari ki ben sizin yazdiklariniza itimat edeyim. yoksa deniz gezmis dogu pericek veli kucuk beyaz hoca yasar nuri ozturk vs vs vs hepsi hakkinda biseyler soyleniyor yaziliyor ciziliyor. oyleyse onlarada inanalim. ben simdi nerden bileyim sizin mossad ajani olmadiginizi. bu aralar gruplarda frink atiyor bu gibiler zaten... --- 03/09/08 Çar tarihinde Bülent Esinoğlu <bulente...@gmail.com> şöyle yazıyor: Kimden: Bülent Esinoğlu <bulente...@gmail.com> |
ne kadar dogru konusuyorsunuz. durun bende bi kac dogru soz edeyim. deniz gezmis kurtlere ozgurluk demismidir? dogu perincek apo ile gorusmeye gidip sarilip kucaklasmismidir? nazim hikmet ran vatan hainimidir? siz once bu sorularin yanitini verin ve kurtlere ozgurluk demisse neden demistir apo ile gorusmusse neden gorusmustur vatan haini ise neden vatan hainidir. bunlari bi aciklayin sonra ben soru sormaya devam ederim... |
Kimden: Bülent Esinoğlu <bulente...@gmail.com> |
| ozelime yazan serefsizlerle ugrasirken birde sizle ugarasacak halim yok su an. insanoglunun ne kadar sahtekar ve duzanbaz oldugunu bir kez daha idrak ediyorum. bu duzen bu devran tersine donecek. sira sizede gelecek akepeliler ve yaltakcilari... |
--- 03/09/08 Çar tarihinde Asli Turkden <aslit...@yahoo.com> şöyle yazıyor: |
Kimden: Asli Turkden <aslit...@yahoo.com> |
| o paralar basbug a ait degildi. sadece onun adina yatiyordu. o paralar derneklere aitti. ve bazi yerlerde kullaniliyordu. fazla kurcalamanin bi anlami yok. nerelerde nasil kullanildigini bilen bilir. paranin turkese degil derneklere ait oldugunuda bilen bilir. ancak turkes olunce o paranin farkina varan bazilari o parayi kendi zimmetine gecirmek istemistir. lakin o parayi yedirmezler adama:) --- 03/09/08 Çar tarihinde Akkartal <akkar...@gmail.com> şöyle yazıyor: Kimden: Akkartal <akkar...@gmail.com> |
| degerli arkadasim, turk milliyetcisi olmak mhp li olmak degildir. ataturk ile turkes i asla ayni kefeye koyma derdinde degiliz. lakin burda fikirleri degilde kisileri tartisacak olursak herkesin gocunacak bir yarasi mutlaka cikar. bununda sonu birbirimizi kirmaya kadar gider. turk milliyetciligi kimsenin tekelinde degildir. bu fikir turkes tende once vardi ataturk tende once vardi. turk yer yuzunde var oldugu gunden beridir vardi. yani hicbir fikir hicbir sahsin tekelinde degildir. ben derim ki fikirleri tartisalim. simdi siz turkes boyle derseniz biride cikar dogal olarak bilmem kimde boyle der. ve isin icinden cikamaz oluruz. ben turkesi yakindan taniyan biri degilim. lakin kendi kaleminden cikan 70 li yillarda yazdigi kitaplari okumus biriyim. kendisi yazmis oldugu kitapta fikirleri tartismis ve fikirlere kaba kuvvetle degil ancak kendisinden daha guclu
baska bir fikirle karsi cikilabilecegini kaba gucun kaba gucu doguracagini yazmistir. ayrica abilerimizden dinledigimiz, turkes 80 oncesi olaylara elinden geldigi olcude engel olmaya calismis fakat teskilat icine sizan provakatorler yuzunden bunda tam anlamiyla basarili olamamistir. hatta kendisi; ihtilal istedigi icin necip fazil kisakurek ile tartismis ve uzun sure dargin gezmistir. ayrica o paralar turkes in sahsina ait degildir. devlet bahceli nin kapattirdigi derneklere aittir. nerede nasil kullanildiginida o derneklerde gorev alanlar bilir. o para ait oldugu yere tekrar gittimi yada kimlerin cebine indi fikir yada bilgi sahibi degilim. ayrica turkes ismi gecen ermeni ile gorusmustur. bu gorusme gizli bir sekilde fransa da olmustur. lakin ne konusuldugunu ve nerede gorusuldugunu degilde farkli tezleri kovalamanin altinda ben art niyet ariyorum. bence o gorusmenin icerigini iyi inceleyin. turkes ermenistana neyi dayatmistir ve bu ermeni ile neyi
konusmustur bunlari bi arastirin derim. artica elcibey olayina gelince, turkes elcibeyi bir ihtilalle yikilmadan once uyarmistir. fakat elcibey bu uyariyi dikkate almamistir. arti ulkucu cevreler azerbaycanda ihtilal yapip aliyev yonetimini indirecegi sirada mit in bunu haber alarak demirel in onayiyla engel oldugunu bilmem bilir misiniz? arti turkesin suriye ye apo yu oldurmek icin tim gonderdigini fakat cillerin bosbogazligi yuzunden oldurulemedigini de bilir misiniz? arti turkese mossad in basarisiz iki suikast girisimi oldugunuda biliyor musunuz? birde diyorsunuz ki ulkuculer yuzlerce solcuyu katletti. sizin katlettigin 7 bin fidana ne olacak. hepsinin nasil vahsice katledildigi ansiklopedilerde mevcut. acin okuyun belki vicdaniniz sizlar. birde ilk saldiran ilk katliami yapan solcular olmustur. bunuda unutmayin. ayrica ergenekon sorusturmasini falan biz yapiyoruz diye havalara giren akepeliler, bu davanin temelleri sizden cok daha oncesine dayanir.
fakat davanin su yuzune cikip islerlige dokulmesi sizin doneminize dek gelmistir. baskalarinin gucunu kendi gucunuzmus gibi zannedip saga sola saldirmayi kesin. size hodri meydan iste, yiyorsa gidin yaziciogluna yada bahceliye dokununda goreyim. goreyim sizi dunya kac bucak. elin golgesini kendi golgesi sananlara sadece gulerler. saygi ve sevgi ile. saglicakla kaliniz. --- 03/09/08 Çar tarihinde Muhsin Karas <muhsi...@yahoo.com> şöyle yazıyor: Kimden: Muhsin Karas <muhsi...@yahoo.com> |
|
Tarihi: 3 Eylül 2008 Çarşamba, 7:20 |
Milliyetçi arkadaşlarımın uyanması gerektiğine inanıyorum. Aşağıdaki bilgilere ne yorum yapacaklar.
Saygılarımla, E.YALÇIN
MHP’nin GÜL Desteği Bir Rastlantı Değildir … Sayın Devlet Bahçeli MHP tabanındaki vatansever insanlara karşı tavır almakla meşgul . Bunun bir tarihçesi var ,
DSP-MHP-ANAP hükümeti bir CİA operasyonuyla yıkılmıştı .
Bir gecede üç banka tarafından milyarlarca dolar Türkiye’den çekildi .. ve ülke krize itildi ..
O günlerde R.T.Erdoğan ve Gül ABD ile görüşüyordu ve AKP ABD-AB desteği ile iktidara hazırlanıyordu ..
Diğer yandan ABD Irak işgaline hazırlanıyordu …
Rahmetli Saddam Hüseyin Ecevit hükümetine İMF’ye borcunuzdan fazlasını bedava petrol olarak size vereyim demişti ..
Saddam bunun karşılığı ABD işgal ordusunun Türk toprak ve hava sahasının ABD’ye açılmamasını istiyordu …
ABD-CİA operasyonu olarak ülkemizde siyasi iktidar yıkımı yapılıyor AKP iktidarı tezgahlanıyordu …
Tam bu sırada bir parti genel başkanı ‘’ ERKEN SEÇİM İSTİYORUZ ‘’ demişti , kimdi bu ses DEVLET BAHÇELİ .
Ecevit uyarmıştı ‘’erken seçim bir intihar olur ‘’ Bahçeli yolundan dönmedi , AKP’nin iktidara gelmesi sağlandı Sayın Bahçeli sayesinde .
Ve intihar gerçekleşti MHP-DSP seçim hüsranı yaşadı .
DSP-MHP-ANAP hükümeti döneminde krizle birlikte TÜRK TELEKOM’un özelleştirilmesi gündeme getirildi .
Stratejik önemi olan milli bir kuruluşun satışına MHP içinden vatansever bir ses yükseldi , ENİS ÖKSÜZ ‘Türk Telekom satılamaz , bu derece önemli bir stratejik kurum yabancılara verilemez ‘ diyordu . Sayın DEVLET BAHÇELİ Enis Öksüz’ü önce bakanlıktan aldı sonra MHP’den attı .
Bir süre sonra Ülkü Ocaklar Genel Başkanı Ali Şan olayı patlak verecekti .
Ülkü Ocakları genel merkezi ‘KAHROLSUN ABD EMPERYALİZMİ ‘ afişleri çıkardı .
Sayın Bahçeli gecikmedi ve ÜLKÜ OCAKLARI GENEL BAŞKANI ALİ ŞAN’I DERHAL GÖREVEDEN ALDI .
Aynı Bahçeli MARMARİS, DATÇA, FETHİYE Ülkü Ocakları başkanlarını da görevden aldı, Bu ocaklar ne yapmıştı? Niye görevden alınmıştı?
Bu ocaklar Irak’ta binlerce Müslüman ve Türkmen soydaşımızı katleden ABD işgal ordusunu Marmaris’te protesto etmişti .
Ocaklar ‘KAHROLSUN ABD EMPERYALİZMİ – KATİL ABD ’ vb slogan ve pankartlarla Marmaris’te protesto yürüyüşü yapmıştı . 'Büyük suç işlemişlerdi '.
Bahçeli derhal görevini yerine getirdi ve DATÇA, FETHİYE ve MARMARİS Ülkü Ocakları başkanlarını eylemin ertesi günü görevden aldı.
Bahçeli ABD’nin TELAFER’DE TÜRKMEN soydaşlarımızı katlettiği günlerde, ABD’nin Ankara büyük elçisini MHP genel merkezinde ağırlıyordu.
Bu günlerde aynı Bahçeli Ankara Polatlı MHP teşkilatını görevden alıyordu çünkü, Polatlı teşkilatı ABD elçisinin görüşme önerisini red etmişti, Sömürge valisi edasıyla gezinen bu elçinin Ankara Polatlı'da ne işi varsa, aynı elçinin iki de bir Diyarbakır ziyareti biliniyor... .... Bahçeli'nin bu sömürge valisine bu derece önem vermesi nerden geliyor sizce ?.....
MHP genel merkezi ABD ordusunun TELAFER’de ki TÜRKMEN KATLIAMINDA BİR TEK KARŞI DEKLARASYON BİLE YAYINLAMIYOR VE SOYDAŞLARIMIZA SAHİP ÇIKMIYORDU .
Siz hiç MHP genel merkezinin ABD’nin Büyük Orta Doğu projesini eleştirdiğini duydunuz mu ?
Siz MHP genel merkezinin ABD ve AB 'li emperyalistleri eleştirdiğini gördünüz mü ?
Siz Irak’ta ABD işgal ordusunun öldürdüğü binlerce Türkmen soydaşımıza sahip çıktığını ve ABD’nin bu katliamlarını kınadığını duydunuz mu?
Siz bu işbirlikçinin ağzından bir gün olsun emperyalistlerin ülkemiz üzerindeki oyun ve tezgahlarından bahsettiğini duydunuz mu ?.....
MHP’nin Seçim Bildirgesi ne bakın;
ABD ile en iyi stratejik ortaklığı biz yaparız , Türkiye’yi AB ‘ye biz sokarız,
Özelleştirmeye (babalar gibi satışa ) devam edeceğiz diyor.
Yani ABD ve AB’nin dayattığı tüm politikaları en iyi biz yaparız deniyor .
Sayın Bahçeli meclis açılmadan , Cumhurbaşkanı adayının daha resmen bilinmediği bir dönemde AKP’nin 367 sorunun olmadığını MHP olarak meclise olacaklarını açıklıyordu .
MHP için devletin en önemli kurumunun başında kim olacağı bu kadar önemsizmiydi? Kim olursa olsun AKP’nin adayının seçilmesi anlamına gelecek bir tavır bir politikacıya, bir devlet adamına ‘ BÜYÜK TÜRK MİLLİYETCİSİ ‘ sayın Bahçeliye yakışırmıydı?
Bu güne kadarki izlediği politikaya baktığımızda yakışır,yakışır bu ABD ve AB işbirlikçisine.
Bahçeli MHP ve DTP ile meclise girecek bir işbirlikçinin cumhurbaşkanı seçilmesine destek verecek, ne demeli aferin Bahçeliye bu yakışır demek gerekir. Bir işbirlikçi diğer işbirlikçiyi destekler... .
MHP’ye yakınlığı ile bilinen Yeni Çağ gazetesi yazarlarından
"Verdik oyu MHP'ye, gitti AKP'ye!" - Arslan BULUT ‘’ diyordu , Yine aynı yazar bir başka yazısında , ‘ ŞEVKET KAZAN ANLATIYOR: ABDULLAH GÜL AMERİKAN ELÇİLİĞİ'NDEN HİÇ ÇIKMAZDI ‘ diyerek AKP adayının siyasi kimliğini çok net bir şekilde koydu . 1
Aynı gazete manşetten veriyordu ''HESAP SORACAKTI KÖSK’E CIKARIYOR
Sayın Bahçeli bunları bilmiyor muydu?
Sayın Bahçeli köy kahvesindeki sıradan bir vatandaş olmadığına göre bu yaptıklarını siz nasıl yorumluyorsunuz?
Bu yazıya ikiz yasaları imzalama, ikiz yasaların içeriği, meclisin ilk gününde DTP’li vekillerle tokalaşıp gülümseme tavırlarını ekleyerek yazıyı uzatmak istemiyorum.
DEVLET BAHÇELİ BİR TÜRK MİLLİYETCİSİ DEĞİLDİR.
MHP’nin bu işbirlikçi politikalarını artık MHP içindeki gerçek milliyetçilerde bir gün görecektir.
MHP’nin desteği ile cumhurbaşkanı olacak ABDULLAH GÜL KİMDİR?
Meydanlarda oy toplayan Bahçeli'ye bakın ne diyor;
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, “Dışarıda düşman aramaya gerek yoktur. Çünkü AKP zihniyeti Türk Milleti ve devleti için başlı başına bir tehdittir” dedi. ...VE ekliyor ''MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Başbakan Erdoğan bizi siyasi terörle suçluyor. Siyasi tarihimizin en büyük siyasi teröristi ve kundakçısı bizatihi kendisidir" dedi.'' Kim için AKP için ve ''terörist ve kundakçı'' kimin sayesinde cumhurbaşkanı oldu MHP sayesinde. http://www.ortadogu gazetesi. net/habergoster. asp?id=8480 Ve devam ediyor Bahçeli;
"Kıymetlerimizi Dubai şeyhlerine pazarlamıştır, varlıklarımızı Ermeni diasporasına terk etmek istemiştir. En karlı kuruluşlarımızdan olan Petkim'in bir ucu Rumlarda bir ucu Ermenilerde olan sermayeye teslim edilmesi de AKP iktidarının gerçek niyetini bütün çıplaklığıyla gözler önüne sermektedir. Satın Başbakan satın, elde avuçta ne varsa yabancıya devredin, peşkeş çekin. Ancak unutmayın, yalnızca 11 gününüz kaldı. Ne çalarsanız yalnızca 11 gün çalacaksınız. Sonrasında bir bir hesap vermeye başlayacaksınız. Milliyetçi hareket geliyor, hesap sorma dönemi başlıyor. '' ne hesap sorma ''bravo sayın başkan''
Nutuk atmaya devam ediyor ve atıyor ......
"Sen değil misin Cumhuriyetin değerlerine karşı çıkan, şehide 'kelle', katile 'sayın' diyen, çiftçiye 'al ananı git' diyen, PKK'nın demokratik cumhuriyet zırvası projesini ortaya koyan, Türkiyelilikten bahseden? Sen değil misin, vatanını bölmeye çalışanlarla kol kola giren? - ( VE SEN DEĞİLMİSİN ONLARI CUMHURBAŞKANI YAPAN) - Sen önce azdırdığın bölücülüğün hesabını ver. Sen önce sattığın vatan topraklarının bedelini öde."
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, "Milliyetçi hareket geliyor, hesap sorma dönemi başlıyor. 'Hesap sormazsam namerdim' diyorum" dedi.
Dedi ve Abdullah gül'ü cumhurbaşkanı yaptı. Hesap sormazsa namertmiş ne hesap , ne hesap .....
Abdullah Gül'ü cumhurbaşkanı yapmak için 367 desteğini verdi , bir aferin daha kazandı kimden dersiniz ? Hesap soracak işbirlikçiye bak, miting meydanlarında hesap soracak meclise gelince destek verecek pes doğrusu. Sözünün eri bir devlet adamı politikacı , nabza göre şerbetçi , ABD'ye hizmette.... ... Bahçeli'nin desteklediği, İşbirlikçi Abdullah Gül kim? Bu konuda aşağıdaki belgeyi sunmakla yetineceğim.
24 Mayıs 2003 tarihli Vatan Gazetesindeki bu itirafı şöyledir: Onunla 2 sayfalık 9 maddelik bir plan üzerinde anlaştık. Ama ben her yaptığımı kalkıp açıklayamam ki… Powell Suriye’ye giderken benimle konuştu. Gizli olan bir sürü gelişme var.” Gizli anlaşmanın içeriği Abdullah Gül’ün bağıtlayıp itiraf ettiği 2 sayfa 9 maddelik “Gizli Plan”ın ayrıntıları şöyledir:
Kendisine Türk Milliyetçisiyim diyen MHP genel başkanı Devlet Bahçeli’ye soruyorum siz bu planın neresindesiniz? Neresinde olduğunuz çok açık görünüyor AKP ve Abdullah Gül’e verdiğiniz destekle.
DEVLET BAHÇELİ BİR TÜRK MİLLİYETCİSİ DEĞİLDİR.
************ ********* ********* ********* ********* **** 1 Söz konusu yazıları okumak istiyenler şu linklerden okuyabilir . ŞEVKET KAZAN ANLATIYOR: ABDULLAH GÜL AMERİKAN ELÇİLİĞİ'NDEN HİÇ ÇIKMAZDI http://www.solbirli k.net/haber_ detay.asp? haber_id= 1716&yid=83 "Verdik oyu MHP'ye, gitti AKP'ye!" - Arslan BULUT http://www.solbirli k.net/haber_ detay.asp? haber_id= 1716&yid=83 yzıya ekler yorumsuz ABD, Ülkü Ocakları Genel Başkanı’nı görevinden aldırdı! Görevden alınan Ülkü Ocakları Genel Başkanı Alişan Satılmış bir süredir “Faşizm ve emperyalizm karşıtı” tavırları ile dikkat çekiyor, Ülkü Ocakları teşkilatları da son dönemde Amerika ve İsrail karşıtı eylemler koyuyorlardı. Bu sert tavrı yüzünden MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin çeşitli defalar Alişan Satılmış’ı ikaz ettiği de biliniyor. Amerikalılar ile MHP’liler görüştüğü sırada Ülkü Ocakları’nın web sitesinde , KKTC Başbakanı Mehmet Ali Talat, Irak’lı Kürt Liderler Talabani ve Barzani’nin ABD, İngiltere ve İsrail liderlerine biat eder vaziyetteki fotoğrafları yer alıyordu… Satılmış’ın yerine Devlet Bahçeli Ülkü Ocakları’nda Üniversitelerden sorumlu 27 yaşındaki Harun Öztürk’ün göreve gelir gelmez yaptığı ilk icraat da yukarıda sözü edilen “İslam Emperyalizme Başkaldırıdır” afişini web sitesinden kaldırmak oldu… Alişan Satılmış’ın görevden alınmasına yol açan son damla Amerikalıların şikayetiydi, ama bir başka sebep de bazı Milliyetçiler ile İşçi Partililer arasında oluşturulan “Kızılelma Koalisyonu”na karşı çıkışıydı. Başkan Satılmış bu koalisyonu “Bizim camiye gitmeyen adamla işimiz olmaz” diyerek bozmuştu! 16.3.2005 / NUHGÖNÜLTAŞ/TERCÜ MAN
'Ülkücüleri Naziler eğitti' bugün gazetesinden alınmıştır yazı olduğu gibi aktarılmıştır ------------ --------- --------- --------- --------- --------- ---------
|
|
1980 öncesinde ülkücülerin en belirgin sloganlarından biri “Ne ABD ne Rusya Milliyetçi Türkiye” idi.
http://www.yenicagg azetesi.com. tr/a_haberdetay. php?hityaz= 434 ------------ --------- --------- --------- --------- --------- --------- --------- --------- --------- ----
MHP, Apo’ya F tipi istiyor
Bahçeli’nin 2. icraatı
Cumhurbaşkanlığı seçiminin ilk turunda 367 engelinin aşılmasını sağlayarak Dışişleri Bakanı Abdullah Gül’e Çankaya Köşkü’nün kapılarını ardına kadar açan MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, ikinci icraatına imza atıyor. Alınan bilgiye göre MHP Genel Başkanı Bahçeli, Çankaşa Köşkü seçim sürecinin sonuçlanmasının ardından, terör örgütü PKK’nın elebaşı Abdullah Öcalan’ın İmralı Cezaevi’nden alınarak bir F tipi cezaevine nakledilmesini gündeme taşıyacak. MHP’nin kurmayları tarafından seçimlerden önce defalarca dile getirilen ’Apo’nun F tipine nakli’ konusunda bir açıklama da MHP Aydın Milletvekili Recep Taner’den geldi. Taner, Öcalan’ın bir F tipi cezaevine nakledilmesini
istediklerini kaydetti. DTP’nin, ’İmralı koşullarını Meclis’e taşıyacağız’ şeklindeki açıklamalarına tepki gösteren MHP’li Recep Taner, “Bölücübaşı hakkında Meclis’te DTP tarafından yapılacak her türlü çalışmanın karşısında olacağız” dedi. “MHP olarak İmralı şartlarının Meclis’e taşındığı ortamda söyleyecek çok söz var” diyen Taner, şöyle devam etti:
İşte seçim öncesi verilen taahhüt
Açık görüşlerden yararlanır
Teröristbaşının isteği yerine getiriliyor
İmralı Adası’nda cezasını çeken bebek katili Abdullah Öcalan da bir F tipi cezaevine nakledilmek istiyor. |
BU SÖYLEDİKLERİNİZİ KENDİNİZ AYNA KARŞISINDA SÖYLEYİP ANLADINIZ MI?
BU SÖYLEDİKLERİNİZİ TASVİP EDER MİSİNİZ?
BU SÖYLEDİKLERİNİZİ PERİNÇEK KORUMASI OLARAK YAPMADIĞINIZA AMİN MİSİNİZ?
BU SİZLERİ BİRER PERİNÇEK TETİKÇİSİ DE YAPAR BİLİYOR VE TASTİK EDİYOR MUSUNUZ?
CEVAPLAR EVET İSE DURUM VAHİM!!!!!!!!!!!!!!
NİYE Mİ?
AKKARTAL MARTAL EFENDİNİN SÖYLEDİKLERİNDEN ŞU SONUÇ ÇIKAR!
TÜRKİYEDE KÜRTLERE VE DİĞER ETNİK GURUPLARA ÖZGÜRLÜK BULUNMAMAKTADIR!!
BU BAKIMDAN SENİNLE BİRLİKTE DEVLETE SAVAŞIRIM. AMMA BİR ŞARTLA!! ABD VE AB'Yİ ARDINA TAKMAYACAN!!!
ABD'Yİ AB'Yİ YANINA TAKMAYINCA DEVLET TUU KAKA!! BU DEVLET HALKLARA ÖZGÜRLÜK VERMEZ VURUN HE Mİ???
AMA AB'Yİ YANINA ALIRSAN BEN SENİ VURURUM BİRLİKTE OLMAM, HE Mİ????
KAFAYA BAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BU İŞTE BU KAFA MANKAFALIĞIN DANİSKASIDIR!
İŞTE BU KAFA KOFTUR!
İŞTE BU KAFA BEŞ PARA ETMEZ!!
BU KAFA İLE DENİZ O.ÇOCUĞU İLK BİZE MUSALLAT OLMUŞTUR!
HALKLARA ÖZGÜRLÜK İÇİN SAVAŞIYORUM DİYEN ODUR!
BU KAFA 12 EYLÜL'DEN BERİ DAHA HİÇ AKILLANMAMIŞ DEMEKTİR!
BU KAFA HALKLARA ÖZGÜRLÜK DERKEN DEVLETE PKK'DAN DAHA BÜYÜK ZARAR VERMEKTEDİR!!!
A GAAFİLLER!!!
VE BU KAFA HALA HALKLARA ÖZGÜRLÜK DİYORSA NE DEMEYE KURU KURUYA TÜRKÇÜLÜK PALAVRASINI ATAR O ZAMAN????
LAN ÖZGÜRLÜK İÇİN SAVAŞAN PKK'CILAR HAKLI MI O ZAMAN A D.....LAR!!!
SİZ NE DEDİĞİNİZİ BİLİR MİSİNİZ GERÇEKTEN????
YOKSA AMUD-I FIKARANIZDAN ÇIKAN GAZ MIDIR SALDIĞINIZ????
BU NE PESPAYELİKTİR YAHUU!!
DR.OSMAN
Türkeş Terpetrosyan görüşmesi, devletler hukukunda ikili görüşmelerin tanınmama veya savaş durumunda resmen yada yüzbeyüz yapılmadığı durumlarda yapılan görüşmeler kapsamındadır! Buna kollateral talks adı verilir. Resmi mahiyeti yoktur ve anlaşmadan sonra resmiyet kazanır! Türkeşte hükümette olmadığı zaman yaptığı görüşmeleri bir kripto ile dış işleri bakanlığına göndermiştir! Bu yararlı mıdır? EVET. devletin tanımadığı bir devletin maç için davetine icabet ise başka şeydir! Bu bütün yaptıklarını sineye çektim kabul anlamına gelir! Zira resmidir! Bu bu kadar basittir ve bundan nemalanmak abesle iştigaldir!
Perinçek'in APO mes'elesinin her iki durumla da yakın uzak alakası bulunmamaktadır! SAYIN TUNCAY EFENDİYE VE İLGİLİLERE DUYURULUR!!!
1991 'de, Sovyetler Birliği çöktüğünde, Pantürkizm örgütleri Türkiye'nin doğu komşusu Azerbaycan'da Pantürkizm düşüncesini destekleyen bir rejim kurulmasını sağladı. Hem Soğuk Savaş süresince hem de sonrasında ABD ve NATO'nun Ortadoğu ve Kafkasya'daki petrol ülkelerine yönelik operasyonları için, özellikle de 1991' deki İkinci Körfez Savaşı sırasında önemli bir balkon görevi gördü. Daha da ötesi ülke, Soğuk Savaş boyunca NATO'nun en doğu karakolu durumundaydı. Kuzeydeki Norveç dahil hiç kimse, Moskova'ya daha yakın değildi; dolayısıyla Türkiye yüksek teknoloji ürünü tertibatla donatıldı ve dinleme noktası olarak kullanıldı. Soğuk Savaş süresince Birleşik Devletler tarafından silahlandırılan Türkiye, Avrupa'daki en büyük, NATO'daki -ABD'den sonraki- ikinci büyük silahlı kuvvetleri kurdu. Birleşik Devletler 1961 'de gözü kara bir kumar oynayarak, Türkiye'ye Sovyetler Birliği'ni hedef alan nükleer füzeler bile yerleştirdi. Sovyet lideri Nikita Kruşçev, bir yıl sonra gözü kara stratejiyi kopyalayıp Küba'ya Birleşik Devletleri hedef alan füzeler yerleştirince, Küba Füze Krizi patlak verdi ve Birleşik Devletler' le işbirliği güçlendikçe, karizmatik lider Albay Türkeş, ülkesiyle Birleşik Devletler arasında mekik dokumaya başladı ve hem Pentagon'la hem de CIA ile samimi bağlantılar kurdu. 1955'ten 1958'e kadar NATO'yla ilgili Türk askeri görevi nedeniyle Washington'da görev yaptı. Gizli savaş uzmanı Selahattin Çelik, Türk ordusunun Özel Harp Dairesi'nin gizli duvarları arkasından, seçilmiş hükümetlere defalarca müdahale ettiğini belirterek, ÖHD' nin Türk demokrasisini korumak için oluşturulmuş bir birim olmaktan çok, Türk Demokrasisinin karşı karşıya bulunduğu en büyük tehdit olduğunu söylemektedir. Türk ordusu generalleri, çok gizli Özel Harp Dairesi komutanlığına getirilmeden önce, kural olarak resmen "emekli" ilan ediliyordu; böylelikle gizli komutanlık görevini görünmezlik zırhı altında sürdürebiliyorlardı. Samet Kuşçu adlı bir subay, Aralık 1957'de Başbakan Adnan Menderes'e giderek, ordudan bir grubun darbe hazırlıkları - yürüttüğü ihbarında bulundu ve bu gruptan dokuz subayın ismini verdi. Kuşçu'nun, başlangıçta bu gruba dâhil olmak istediği, ancak sonradan vazgeçtiği belirtiliyordu. Askeri mahkemede, ordu içinde gizli bir ihtilal hazırlamak suçlamasıyla yargılanan subaylar, altı ay sonra beraat ettiler. Not–2:Ben Ahmet Dursun olarak bu yazının düzenlenmesinde orijinal metne sadakat göstermeye çabaladım. Bazı çeviri hatalarım oldu ise lütfen hatırlatınız. ----------- Kurmay Albay Türkeş, Hindistan Yeni Delhi'deki Türk büyükelçiliğine askeri ateşe olarak gönderilerek siyasi arenadan soyutlandı. Darbeci yönetimde kalan diğer subaylar yeni bir anayasa oluşturdular ve anayasa Temmuz 1961'de yapılan referandumla kabul edildi. Bozkurtlar isimlerini ve amblemlerini (Bozkurt başı), Pantürkizm hareketine uygun olarak, Asya'dan Anadolu'ya göç sırasında Türkler'e yol gösterdiğine inanılan bozkurt efsanesinden alıyorlardı. Nüfusun yüzde 80'inin Türk etnik gruptan oluştuğu Türkiye'de, Kurmay Albay Türkeş, milliyetçi ve sağcı ideolojisiyle milyonlarca kişinin yüreklerinde ve akıllarında yer etmeyi başardı. "Biz kimiz? Bozkurtçularız! İdeolojimiz nedir? Bozkurt Türkçülüğü! Bozkurtçular neye inanır? Türk ırkının ve Türk milletinin, her ırktan ve her milletten üstün olduğuna! Bu üstünlüğün kaynağı nedir? Türk kanıdır! Türk doğuştan mı üstündür? Türk doğuştan üstün ve kabiliyetlidir. Türk, zekâsını, yiğitliğini, askeri dehasını ve her hususta büyük kabiliyet ve istidadını kanından alır. Bu üstünlük kaybolabilir mi? Kötü idare ve kötü muhitin tesiriyle az alırsa da bu muvakkattir. Türk, kendi gelişmesini temin edecek iyi bir idare ve
iyi bir muhit yaratır yaratmaz, bu üstünlüğü yeniden parlar. Bu üstünlük ne vakit büsbütün kaybolur? Bunun için hangi haklı nedeniniz var? Bozkurtçular bu meseleyle ilgili ilkelerini uzun zaman önce açıklamıştır: Hakkın olan verilmiyorsa, kendin alacaksın!" Bozkurtlar hedeflerine ulaşmak için özellikle şiddet kullanmaya yönlendiriliyordu. CIA'nın Türkiye'deki gizli orduyu oluştururken kullandığı ve desteklediği hareket, işte bu milliyetçi faşist hareketti. Batı Avrupa'da NATO gizli ordularının keşfedilmesinin ardından Türkiye'de, CIA irtibat subayı Türkeş'in kontrgerilla - altında faaliyet gösteren gizli gölge orduyu ağırlıkla Bozkurtlar'dan oluşturduğu açığa çıkartıldı. http://ahmetdursun3 74.blogcu. com/3324972/ dan ALINTIDIR... .
|
|
yazdiklarinizin alayi palavra. akla mantiga uyan hicbir yani yok. sadece yakin tarihi basinin tutumunu ab-d ve israilin tutumunu akil suzgecinden geciren akli selim herkes bunu rahatlikla gorebilir. simdi gelelim size. sizi seksen oncesi kim egitti. ben soyleyeyim. sovyet kominist gerillalar. para nerden geliyordu sovyetlerden ve sebetayistlerden. amac neydi, turkiyede ic savas cikarmak. yine soruyorum perincek apo pici ile pkk yi rusya nin yada kominist cin in masasi yapmak adina gorusmus olmasin. belkide bu yuzden ab-d gudumunden cikmasini istemistir apo dan. yine soruyorum kardes yahudileriniz sebetayistleriniz ile araniz nasil. neden onlarin bu ulkeye verdigi zarari yazip cizmiyorsunuz hic. yine soruyorum sizin arkanizda kim var su an. uzun vadede abd ye karsi olan hangi guc var. perincek hangi yabanci gucun masasi. dinle israil istiyor diye ugrasiyor
olmayasiniz. laik ligi israilin istedigi gibi yorumluyor olmayasiniz. turkes ve turk milliyetcileri ile israil istiyor diye ugrasiyor olmayasiniz. zaten gecmiste israil disisleri bakanida soylemisti, turkes olmedigi surece turkiyeye demokrasi gelmez diye. turkes oldu sira yureklerde oldurmeye geldi. bunuda sahte dinciler ile birlikte yapmak size dustu tabi. sizin gercekten akepeye karsi oldugunuzu bile sanmiyorum. zira seksenden once bunlarla kol kola geziyor akinci genclikle birlik olup ulkuculere saldiriyordunuz. hala ortak saldiri hedefiniz ulkuculer. dun kol kola gezdiginiz kardes gul ve rte lere bu gun icinizden gelerek karsi cikamazsiniz heralde. ciksaniz ciksaniz danisikli dogus adina cikarsiniz. lutfen acik bir yureklilikle soyleyiniz.
--- 04/09/08 Per tarihinde Eyup YALCIN <eyupy...@yahoo.com> şöyle yazıyor: Kimden: Eyup YALCIN <eyupy...@yahoo.com> |
Perincek efendinin basin ve tv ordusunu pesine takip " Iste Ulkuculer buralarda Kamp kurup egitim yapiyorlardi " diyerek, Turk Milliyetcilerini hem Turkiye'deki Turk dusmanlarina( Basta bolucu, kanli teror orgutu PPK piclerine) hem disimizdaki Turk dusmanlarina nasil jurnalladigini UNUTMADIIIIKK !!!!!
Kirk yilin Marksist- Leninist-Maocu Kizil Koministleri ne zamandan beri Turk Milliyetcisi oldular ! ? Soykirimci Turk dusmani Apo pici ile masalarda kadeh tokusturanlar kimlerdi, apo picine ve Marksist-Leninist Teror Orgutu PPK'li piclere kimler cicekler ile gidip onlari bagirlarina basmisti, kimler Apo pici ile PKK kamplarinda sarmas-dolas poz poz resim cektirmisti ! ?
UNUTMADIIIIIKK !!!!!
Turkiye'de hicbir siyasi partiye CIA raporlari servis edilmezken hangi sebepten dolayi IP Genel Baskanina servis ediliyordu ! ?
UNUTMADIIIIKK !!!!! |
Tabi o günün (1988) olaylarını bu günün mantığı ve psikolojik şartları ile değerlendirdiğimiz için bu sonuçlar çıkıyor.
|
evet cok haklisiniz, o gunun sartlarini bu gun o sartlara bakmaksizin degerlendirmek bakin nelere maal oluyor. tipki sizin dustugunuz bu hata sonucu nelere maal oldugu gibi. unutmadan neden hep ermenilerle rumlarla kardeslik turkusu soyleyen solcular. neden once zenginlik icinde fakir felsefesi yapip sonra kalemini ve kendisini sebetayistlere ab-d ye satan solcular. birde unutmadan dogu turkistan icin ayrilikci sincan bolgesi diyen ve turkmen mucahitleri terorist olarak niteleyende sizdiniz degil mi? |
--- 03/09/08 Çar tarihinde Bülent Esinoğlu <bulente...@gmail.com> şöyle yazıyor: |
Kimden: Bülent Esinoğlu <bulente...@gmail.com> |
GERCEK TURK MILLIYETCILERI ODETECEEEKK !!!!
Bolucu ermeni-yahudi,arap kirmasi bozuk kanli, Turk dusmani, soykirimci kurt picleri de, ermeni picleri de, rum picleri de, yahudi picleri de vatandas, oyle degil mi !
Turkler bu Topraklarin, bu Devletin, bu Bayragin Asli sahipleridirler !
|
Sn Akkartal,
Bu yazı bir alıntı. Türkeş hakkında bir açıklama yapmak amacı ile gönderdim. Sonuna kadar Türk Birliği'nin kurulmasından yanayım, Üstelik Sincian Uygur Bölgesi de dahil. Ulusalcıyım, Milliyetçiyim.
Yapılan herşeyin ABD ve/veya AB ve/veya İsrail çıkarına hizmet ediyor olup olmaması önemlidir. Başka bir deyişle emperyalist devletlerin yada gizli veya açık örgütlerinin desteklediği çözümlere alet olmamak önemlidir. Sadece ve sadece Türkiye ve kardeş Türk Cumhuriyetlerinin çıkarlarını gözetmek gereklidir.
Saygılarımla,
E.YALÇIN |
|
|
Bu Ahmet Dursun nam vatandaşın yazdıkları yada yarım yamalak çevirdikleri doğru ise;
1-Türkeş ile Gürsel'in arası niye açıktı? Ahmet Dursun bunu biliyor mu? Hiç sanmam!
1-Gürsel Safiyane dangalak biriYdi ve her kim ne derse onu yapardı! Taşaklarımdan aşağı lafı ve taşak ovalama merakı ona aittir! Ve de Kürttür! Ama DEVLETÇİDİR!! KÖKENİ TÜRK OLANLARDANDIR!! Amma Salaktır Askerlikteki ünvanı da ÖKÜZ PAŞADIR!!! Onun etrafındakiler SOL İTTİFAKLA BİR DARBE YAPMAK İÇİN ANLAŞTILAR AMMA TÜRKEŞ VE 14 SUBAY BUNA AMERİKAYA RAĞMEN MANİ OLMUŞTUR!
2-TÜRKEŞ MADEM GÜRSEL'İN SEKRETERYASIDIR'DA NEDEN HİNDİSTAN'A SÜRÜLMÜŞTÜR?
BİR İNSAN KAOS ORTAMINDA CAN GÜVENLİĞİ İÇİN EN GÜVENDİĞİNİ SEKRETER SEÇER ÖYLE DEĞİL Mİ? PEKİ SEKRETERİNİ BİR LİDER NE DEMEYE HİNDİSTAN'A SÜRDÜRÜR?
VE BU SÜRDÜRME AMERİKAN ELÇİSİ İLE GÖRÜŞMEDEN BİR GÜN SONRA SABAH 7.30'DA TUTUKLAMA İLE YAPILIR?
PEKİ BU NASIL OLABİLİR? İHTİMALLER NELER OLABİLİR??
YA BU SEKRETER KARŞI DARBE HAZIRLIĞINDADIR! BUNU ABD BİLDİRMİŞTİR! YA DA KARŞI GURUP İLE ABD ANLAŞMIŞTIR VE SEKRETERİ ALAŞAĞI ETMİŞTİR!
KARŞI GURUP SOL GURUPTUR DİKKATLERİNİZE SUNARIM!!!
DOĞAN AVCIOĞLU VE İLHAN SELÇUK'UN DA İÇİNDE BULUNDUĞU ASKER İÇİNDEKİ SOL GURUBU ELE VEREN DE ABD İDİ!! ABD ÖNCE SOLU YAKAR SONRA SAĞI AMMA SONUNDA BUNLAR DAHA ÇIKARCIDIR DİYEREK SOL GURUP İLE ANLAŞARAK TÜRKEŞ EKİBİNİ TAFİYE ETTİRİR!!
BUNUN DOĞRULUĞU NASIL İSPATLANIR PEKEY??
SEKRETERİN İSTEMEMESİNE RAĞMEN İHTİLALİN 3.GÜNÜ İSMET PAŞA İLE GÜRSEL'İ GÖRÜŞTÜRÜRLER! PAŞA O GÜNE KADAR KORKUDAN EVDEN ÇIKMAMIŞTIR! BU TALEP GELİNCE ŞÖYLE DER: "BUNLAR İŞİ ELLERİNE YÜZLERİNE BULAŞTIRDILAR! ARTIK BİZE İKBAL GÖRÜNDÜ! BİZ KELLEYİ NASIL KURTARACAĞIZ HESABI YAPARKEN BUNLAR BİZE ALTIN TEPSİDE İKBAL SUNARLAR!" İNÖNÜ AYNEN ATATÜRK'ÜN ÖLDÜĞÜNDE DE 3 GÜN İNANMAMIŞ VE PEMBE KÖŞKTEN ÇIKMAMIŞTI! BUNU UYDURUP BENİ İSTANBUL'A ÇAĞIRIYORLAR. ORAYA GİDİNCE DE BENİ HAL EDECEKLER KORKUSU VARDI İÇİNDE!!
AYRICA HERKES NATO'YA GİRMEDE MENDERES VE EKİBİNİN SUÇU VARDIR SANIR HALBUKİ ALTTAKİ İMZALAR İNÖNÜ'NÜNDÜR!! SOL HEM ABD İŞLERİNİ YÜRÜTMÜŞ HEM DE İÇERİDE AYRILIKÇILIĞI YARATMIŞTIR! BÜTÜN DÜNYADA SOL DAHA DEVLETÇİ VE DAHA MİLLETÇİDİR! YANİ MİLLİYETÇİDİR! YADA ULUSALCI YADA YURTSEVER DEDİKLERİNDENDİR, BİR ÜLKE HARİÇ!! O DA TÜRKİYEDİR!
SEBEP????
SOL BİZE DIŞARIDAN GELMEDİR. BU BİR!!!
SOL ETNİK GURUPLARI BOL OLAN DEVLETLERDE BÖLÜNME İLE SONUÇLANIR. BU İKİ!!
BU BAKIMDAN SOLU HEP ETNİK AZINLIKLAR İSTER. BU DA ÜÇ!!!
PEKİ BİZDE KİMLER İSTEMİŞ!!!
ADI APO OLAN AMMA ASIL ADI ARTİN OLAN ADAM!
ADI DURSUN KARATAŞ OLAN AMMA ERMENİ DÖNMESİ OLDUĞU KESİN OLAN VATANDAŞ!!
HAA UNUTMADAN SÖYLEYELİM DÖNÜNCE DE KARATAŞ'IN DEDELERİ ALEVİ OLMUŞTUR NE HİKMETSE!!!
GELELİM 3C'LERE
CEMAL MADANOĞLU
CEMAL GÜRSEL
CEMAL TURAL.................
PEKİ BU 3C'LER NİYE TÜRKEŞ'E TEZGAH KURDULAR!
KENDİLERİ SOLCU İDİLER VE TÜRKEŞ'İ DEVİRİRKEN BENDEN Mİ DESTEK İSTEDİLER YOKSA ABD ELÇİSİNDEN Mİ???
MADANOĞLU VE TURAL'IN SONRADAN KİMİN HESABINA ÇALIŞTIĞI ORTAYA ÇIKTI!!
SANIRIM BU ÜÇ İSİM KİMİN HAKLI OLDUĞUNU SÖYLÜYOR!
BU İHTİLAL 3C'LER İHTİLALİDİR!
ABD'NİN SOLLA YAPTIĞI İLK VE SON İHTİLALDİR!!!
VE DÜNYADA TEKTİR!
SOLU KANDIRARAK DİKTE EDEREK DÜNYADA YAPTIRDIĞI BAŞKA BİR İHTİLAL YOK!
SOL ADINA ŞİDDETLE KINANMASI GEREKEN YARALAYICI BİR DURUM!!!
SOLA ÇAMUR!!
SOL ZATEN ÇAMUR!!
ÇİRKEFİ ANCAK ÇİRKEFLE YURLARMIŞ!!!
İŞİN ESASI BUNDAN DA DAHA KARIŞIKTIR!
HELE İNÖNÜ VE ECEVİTLERİN ABD İLE DANSINI BİR BİLSENİZ!!
SOL OTURSUN KENDİ HALİNE AĞLASIN!!
BU BİLİNMEYEN TARİHTİR!!
BİLMEK SIKAR HELE DE BUNU SOL LİDERLERİN ÖZEL TOPLANTILARINDA DUYMAK İNSANI BAYAĞIDA BİR SIKIYOR!!!
ECEVİT'İN SON DEMLERİ CİDDİ VATANSEVERLİK ABİDESİ İDİ ALLAH RAHMET EYLEYE!!
KENDİSİNİ TENZİH EDERİM!!
SELAMLAR
DR.OSMAN
3C İHTİLALİ= ÜÇ İHTİLAL'DE TÜRKEŞ BUNU ANLATIR!!
3C'LER
--- 04/09/08 Per tarihinde osman cataloluk <cata...@yahoo.com> şöyle yazıyor: Kimden: osman cataloluk <cata...@yahoo.com> |
PKK Mitinginde Kırmızı Plaka1 Eylül Dünya Barış Günü nedeniyle Adana'da düzenlenen miting, atılan sloganlar ve asılan bayraklarla terör örgütü PKK'nın gövde gösterisine döndü. 01 Eylül 2008 13:33
DTP'li milletvekillerinin TBMM'ye ait iki kırmızı plakalı resmi araçla katıldığı mitingde, DTP'li Selahattin Demirtaş, bölücü örgüt elebaşı Abdullah Öcalan'a 'sayın' diye hitap etti. Bir ailenin Atatürk posterli Türk bayrağıyla göstericilere tepki gösterdiği mitingin sonunda, polis ekipleri dağılan gruba copla müdahalede bulundu, birçok kişi gözaltına alındı.
|
Sayin Cataloluk,
|
MOĞOLLAR MELEZ FALAN DEĞİLDİR! TIPKI KORELİLER GİBİ!!
BU GÜN DÜNYADA EN FAZLA ETNİK GURUBU ÇİN MUHAFAZA EDER: TAM 253 TANE ETNİK GURUP YAŞAR! SARI ÇİNLİLER BEYAZLARLA AYNI DEĞİLDİR! TAİWANLILAR DA ÇİNLİ DEĞİLDİR! UYGURLARIN OLMADIĞI GİBİ!!
MOĞOLLAR AYRI BİR ETNİK YAPI OLUP TÜRKLERİN ARASINDA UZUNCA BİR SÜRE (YÜZYILLAR BOYUNCA!!) YAŞARLAR! HATTA BAHAEDDİN ÖGEL'İN TÜRK TARİHİ VE GELENEKLERİ KİTABINDA TÜRKLERLE MOĞOLLARIN TEMELDE ANLAŞAMADIĞINI, TÜRKLERİN MOĞOLLARI SEVMEDİĞİNİ SÖYLER!
HATTA ALİ ŞİR NEVAİ'YE DAYANDIRARAK TÜRKLERLE MOĞOLLARIN BİRİ BİRİNDEN AYRILAN EN ÖNEMLİ ÖZELLİĞİNİN; TÜRKLERİN KOYUNCULUK YAPTIĞINI, DEVAMLI KOYUN ETİ YEDİKLERİNİ VE TEMİZLİKLERİNE ÇOK DÜŞKÜN OLDUKLARINI MOĞOLLARIN İSE AKSİNE DOMUZ ÇOBANI OLDUKLARINI VE ÇOK PİS OLDUKLARINI BELİRTİR. YALINIZ, ZAMANLA ORTA ASYA BİRLİĞİ ÇATIRDAYINCA ÖZELLİKLE CENGİZ ZAMANINDA CENGİZİN DAHİL OLDUĞU MERKİTLERİN AYNEN TÜRKLER GİBİ YAPILANARAK VE DE TÜRK GİBİ TAHTA VARİS OLDUĞUNU İDDİA EDEREK LİDERLİĞE KALKIŞTIĞINI VE ORTA ASYA'YI ELE GEÇİRDİĞİNİ SÖYLER. CENGİZ DAHA DA İLERİ GİDEREK OĞUZLU BİLGELERİ ZORLA BAŞKENTİNE GETİRİR. VE PROTOKOL ADABINI KENDİ ADAMLARINA ÖĞRETMELERİNİ İSTER. GÖREBİLİYOR MUSUNUZ DEVLET KURMA TEŞKİLATININ BÜYÜKLÜĞÜNÜ!! OĞUZLAR ÖĞRETİR...
SONRA ÜNİVERSİTE KURDURUP KENDİ HALKINI EĞİTMELERİNİ DE İSTER O DA OLUR..
EN SONUNDA NEZAKETİ VE İNSANLAR ARASI İLİŞKİNİN DÜZELTİLMESİNİ DE İSTEYİNCE, OĞUZLU BİLGELER, "O ÖĞRETİLMEZ. VARSA VARDIR, ERDEMDİR, YOKSA YAZIKTIR. VE İSZDE DE BULUNMAZ DEYİNCE BUNLARDAN İKİSİNİN BOYNUNU UÇURUR. BU TARİHİ KAYITTIR!!
ŞU AN DURUM NEDİR DERSENİZ????
AKRABA TOPLULUKLARDANDIR, EĞER İŞ YAPAR VE DE TARAFINIZA ÇEKEBİLİR SENİZ!!!
YAPABİLİR MİSİNİZ???
SELAMLAR
DR.OSMAN
AMA BİZİM İÇİMİZDE ATA