Dedik ya Tuğrul kardaşım : http://www.torlakon.com/haberdetay.asp?ID=174
13 Nisan 2009 Pazartesi 23:49 tarihinde tugrul arslan <arslan...@gmail.com> yazdı:
ADAM GİBİ ADAM MUHSİN BAŞKAN'A hakaretler iftiralar dolu bu iş burada kalacakmı yoksa bu yazıya bu siteye birileri DUR diyecekmi
Adi insanlar bu ülkede asıl anarşiyi kendi başlarındaki yoz it olan inönünün başlattığını ezana kurana bayrağa anamızın bacımızın karımızın kızımızın başındaki örtüye dinimize küfre varacak derecede elattığını unutup alperen ülkücüleri vatanını satılmaktan koruyan değerli insanları suçlamaya devam ediyorlar.bu memlekette bizlerinde artık şu sözüm ona
hür basın demokratik basın denen basında gerçekleri dile getirmemizin zamanıdır bence.ya konuşacağız hareketedeceğiz yada susup sessiz kalıp kesilmeyi bekleyen
koyunlar gibi bizimde sıramızın gelmesini bekleyeceğiz.adamların cüretine bakın bu cüret neleri anlatıyor nerelere ne duyurmalar yapılıyor.saygılarımla