Хто отруїв Ющенко??

Люа Цикада

to Cica...@googlegroups.com

21:55 на 5 каналі в программі

"Портрети" з Сергієм Дорофеєвим

 Ющенко повідомив що він зна хто його отруїв і про це обовязково всі узнають Але через певний час.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oW-XQZJ-YH0

Отже інтрига почалась і виникло хорарне питання о 22:06, 21.02.2012 (Київ) Хто отруїв Ющенко??

Я впевнена що майже всі телеглядачі задали це питання.

Призвіще астрологія може і не назве але портрет отруйника гадаю можна намалювати.

 Для початку на, що можна звернути увагу це група з трьох планет Сонце Місяць і Нептун в Рибах

і їхня конфігурація з Сатурном Юпітером та Плутоном.

 Далі полистаю книжки бо не знаю з чого почати. В кого є які варіанти прошу поділитись.

Картинку карти поки що не можу поставить хто може то хай поставить(бо в мене здох мій старенький ноут

 і програми з ним разом

 у зв’язку з цим виникло багато проблем.

Але радісно те що в мене з’явиться новенький і сучасний :

Люа Цикада

to Cica...@googlegroups.com

Трошки історії по цьому питанню

Отруєння Віктора Ющенка

Владимир Шульга. Фокстрот со смертью

Далі відповідь на це хорарне запитання можна сформувати астрологічною мовою

Наприклад Хто винний? Юпітер бо  він знаходиться в ….І таке інше.

А потім коли питання буде закрито. Коли суд чи Ющенко оприлюднять винуватців.

Можна буде дати аналіз астрологічним відповідям.

Маю надію що такі будуть. Так як це дуже корисне

 і цікаве дослідження з історичної і астрологічної точки зору.

Admin Astromenu

to Cica...@googlegroups.com

Admin Astromenu

to Cica...@googlegroups.com
Я думаю треба взяти 12-й від 7-го (названий по імені Ющенко). Отруєння точно 12-й. Марс як управитель  - організатор. Можливо, причетна жінка? Венера в Овні. Шо там робить Уран прямо на куспіді - не знаю))) Можливо саме отруєння - імпровізація, миттєве рішення організатора?
Чесно кажучи, там так багато каламуті, що навряд чи можно щось конкретніше сказати. З ким зв"язувати всю цю символіку карти??? Що ми знаємо взагалі?
У зв"язку з цим виникло питання, яке я і оформив: Чи ми дізнаємося колись, як було насправді?
Карта каже - ні. Убитий Мерк, наш управитель і управитель інфи. В 3 домі Сатурн. Все жорстко. Я не вірю, що в осяжному майбутньому ми дізнаємося.

Message has been deleted

Люа Цикада

to Cica...@googlegroups.com

О ! картинка з’явилась Дякую

Я тут бідна поневіряюсь зараз по всяким чужим носіям і вирішую глобальну проблему що краще брати Ленова чи Фуджі

 і з жахом  думаю недай бог щось станеться з пральною машиною о то буде катастрофа.

А тепер про головне поки мені дають цю можливість

Так Венера дійсно причетна до отруєння але

 ще  проблема в тому що є виконавець і замовник тому все потрібно ретельно обміркувати

Цікаво що Венера керує ще другим і шостим домом від 7 Має рецепцію з Сатурном і зв’язок володіння з Юпітером. А Юпітер керує дев’ятим.

В інтерв’ю - Ющенко сказав що він пробачив тому хто це зробив а це наводить на такі міркування що стан виконавця отруєння може вказати 12 дом і це не дуже добре.

Астролог не мусить усе  пам’ятати тому я полистала Ліллі і знайшла показники Сонця та Місяця в Книга ІІ Главі L. ст..285

Де описують Сонце і Місяць і ці показники є в цій карті

що являють собою потужну конфігурацію спільного володіння в Рибах які вказують на злочинця

Що до вашого питання індикатор злочинця в падаючому домі

 Сонце і Місяць в домі Злочинця

  Я впевнена що імена злочинців будуть нам відомі.

Це можна знайти на стор. 284

Люа Цикада

to Cica...@googlegroups.com

Ну і ще парочка силок

Які не дають відповіді на  питання Але формують образ ситуації

 Томас Цинцабадзе

 про смерть Шульги?

Чесно кажучи, там так багато каламуті, що навряд чи можно щось конкретніше сказати.

Я б сказала багато лайна і всі вони в ньому

Люа Цикада

to Cica...@googlegroups.com

Отже підводимо висновки і будемо чекати

 Отруєння точно 12-й. Марс як управитель  - організатор. Можливо, причетна жінка? Венера в Овні. Шо там робить Уран прямо на куспіді
 Admin Astromenu

Ще можна припустити що Венера в Овні – молода Людина (чоловік який має венеріанські риси)

 Цікаво що Венера керує ще другим і шостим домом від 7 Має рецепцію з Сатурном і зв’язок володіння з Юпітером. А Юпітер керує дев’ятим.
Люа Цикада

Така комбінація може вказувати що Сатурн є замовником і має відношення до дев’ятого дому

[...]
 Сам Марс(Ю.) ретроградний, що підтверджує слова Ю. що він дійсно зна хто його отруїв, і Марс має опозицію до  Меркурія що в 11 домі. Так як Сатурн має трин до господаря 11, що в стеліумі, то  злочинець (замовник) з Марсом мають відношення в статусі 11 дома. Але головний акцент на образі злочинця я б поставила 9 дом так як і Венера і Сатурн мають до нього показники.