Fwd: Otec a dcera 2022 do chlapi-informace

Michalec Zdeněk

to Chlapi-Informace (chlapi-informace@googlegroups.com)
Bratři, předávám pozvánku na oblíbenou akci pro táty s dcerami.
Zdenek

Chlapi,

letos opět s Jitkou Pazderovou pořádáme akci pod názvem „Kdo je ten chlápek? A kdo je ta slečna?” pro otce s dcerami. Letos v termínu od 30. září do 2. října 2022 v místě zvaném Domašov nad Bystřicí. Tedy poprvé na Moravě. Informace a proklik na přihlášku naleznete na adrese https://otecadcera.wixsite.com/home

Těšíme se na Vás

Jitka Pazderová a Martin Štula

Díky moc

Martin Štula

Martin Štula

Martin Štula

Michalec Zdeněk

to Chlapi-Informace (chlapi-informace@googlegroups.com)
Trochu jsem váhal, zda i tuto pozvánku posílat sem. Myslím však, že dobré aktivity je vhodné podporovat.
Přeji vám hezké jarní dny.
Zdenek