Narzędzia do wizualizacji person

Marek Wałach

to chip...@googlegroups.com
Witam Wszystkich,

chciałbym zapytać Was o jedną dość prostą sprawę, a mianowicie jakiego narzędzia (o ile jakiegokolwiek) używacie do wizualizacji person? Na własne potrzeby może nie jest to mega istotne by wyglądało to super natomiast gdy idzie się z tym dalej (np.: do sales) i chce się ich nauczyć innego podejścia to jednak musi to wyglądać dobrze.

Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi, bo wydaje mi się, że jest to element, który każdy uważa za podstawowy, a jednak narzędzi w tym temacie nie ma za wiele. Z jednej strony chcemy pomóc innym branżą, a z drugiej wydaje mi się, że często zapominamy o sobie. Im więcej narzędzi wspomagających procesy twórcze tym więcej czasu można potem poświęcić na rzeczy istotne, takie jest moje zdanie.

Jakub Krukar

to chip...@googlegroups.com
To jak się odpali może być bardzo dobre:
http://www.sketchacademy.com

(ale jeszcze się nie odpaliło).

Pozdrawiam
Kuba Krukar

----
Jakub Krukar
PhD Candidate // psychology+architecture
Northumbria University, Newcastle, UK
// www.UsableSpaces.net
> --
> Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „CHI Polska” w Grupach dyskusyjnych Google.
> Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na chipolska+...@googlegroups.com.
> Otwórz tę grupę na http://groups.google.com/group/chipolska.
> Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/d/optout.

Staszek Zabramski

to chip...@googlegroups.com
"Use of images. Images of users are a powerful means to represent results of user studies to design teams. One project (4.1) shows that the photo in combination with the names received the most attention of all elements that the cards provided. Without representations of individual users, it is hard to understand the relations between the different expressions and opinions of the users. Fictive photos worked much better than sketches, indicating that this is not just an arbitrary visual symbolic labelling, but rather an empathic enhancement. Similarly, in project (4.3), where sketches and photos were combined, the designers felt satisfied with the richness of the presented materials. Project (4.4) provided the design team with only sketched representations, which was experienced as too poor. These experiences showed us that sketches alone leave out too many details of life, are less convincing and result in a lesser emphasis on real people."
http://dl.acm.org/citation.cfm?id=1314172

Więc ja bym użył zdjęcia.

Pozdrawiam,
Staszek

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „CHI Polska”.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na chipolska+...@googlegroups.com.

Marek Wałach

to chip...@googlegroups.com
Chyba, trochę źle się wyraziłem. Samo zdjęcie/szkic osoby to rzeczywiście istock wystarczy. Chodzi mi raczej o całość z opisami itd. W tej chwili na własne potrzebny korzystam z UXPin'owych formularzy z WebKita - niestety ich online'owa wersja nie jest zbyt fajna.

Pozdrawiam
Marek Wałach

Marcin Chłodnicki

to chip...@googlegroups.com
Serwisem pomocnym do pracy nad personą
(i nie tylko) razem z klientem jest smaply.com
Wszystko jest online i na koniec generuje się
PDF z efektownymi wizualizacjami.
Oczywiście, można też zrobić to na planszy
np. A1 (są tam pdfy z szablonami) z karteczkami itd.
i potem to wrzucić do smaply.

Pozdrawiam,
Marcin Chłodnicki

Dr. Marcin Chlodnicki
Department of Market Research and Services Management
Poznań University Of Economics

mobile: +48 502251830
phone +48 61 8543796
secretary: +48 8543623