Waarom kan ik geen chello-mail meer ontvangen?

J. Surfer

Sinds een week kan ik geen meer mail meer ontvangen via de
<pop2.arnhem.chello.nl server>. Een aantal feiten:
1. Versturen via <smtp2.arnhem.chello.nl> gaat wel.
2. Mail via <mail.chello.nl> gaat ook niet (zoals mij al eerder aangeraden
in een nieuwsgroep).
3. Ook het inloggen via de chello-webmail gaat niet (melding: Kon niet
aanmelden als "" op "localhost").

Ik heb zelf het idee dat mijn password op chello server "weg" is, waardoor
het niet meer geverifieerd kan worden en ik dus niet meer kan inloggen.

Ik heb de helpdesk van upc al geprobeerd: verstuur ik een mail volgens hun
eigen werkwijze, krijg ik daarna een reply terug dat ik via een 'ander'
adres moet mailen. En nou komt ie, ik wordt weer teruggestuurd naar
hetzelfde adres. Leuk, maar daar schiet ik dus niets mee op. Naar een tweede
mail (met een aantal opmerkingen hierover) kreeg ik geen reply meer, maar
blijft het verder stil. Hun gratis nummer dan maar gebeld. Krijg ik te horen
dat in mijn postcodegebied (3893) een storing is waardoor ik niet geholpen
kan worden via de telefoon. Daarna kan ik wel doorverbonden worden naar een
medewerker, maar krijg meteen te horen dat ze het te druk hebben en wordt de
verbinding meteen verbroken. Kan ik weer opnieuw opbellen en dit is geen
pretje, gezien alle handelingen die tijdens het bellen verricht dienen te
worden (overigens een aantal malen herhaald, zonder succes).

Heeft iemand dezelfde problemen met het ontvangen van mail in het
postcodegebied (3893 Zeewolde). Weet iemand een oplossing voor mijn
probleem?

Bij voorbaat dank,

J.S.

Will@m

"J. Surfer" <jacks...@hotmail.com> schreef in bericht

> [...]
'ander'
> adres moet mailen. En nou komt ie, ik wordt weer teruggestuurd naar
Het zelfde heeft mijn broer ook, krijgt ook melding terug.
Waarschijnlijk omdat de feedback naar ser...@upc.nl gaat.
Of sup...@chello.nl zou hij ook wel eens heen kunnen gaan.
Ik heb zelf weleens in het verleden een e-mail gestuurd naar
CWinke...@upc.nl dat is een van de heren bij UPC en daar kreeg ik
soms wel eens een bericht op van de helpdesk.
Wat je ook kunt proberen omdat je e-mail problemen hebt dat adres kon
je gebruiken voor e-mail problemen is emailt...@chello.nl
Dat laatste adres heeft mij toen ook geholpen.

Succes

Will@m

Martin

> [...]

> Heeft iemand dezelfde problemen met het ontvangen van mail in het
> postcodegebied (3893 Zeewolde). Weet iemand een oplossing voor mijn

19:30 3891 geen probleem....

Je krijgt een reply terug... hoe???? via je normale account??? werktie dus
wel....
Aan de andere kant, kreet van webmail doet mij ook vermoeden dat je account
weg is oid....

Martin

Barba

3891, en alles werkt hier prima (En dat is al heel wat voor Chello ;-) )

Maar wat voor een melding krijg je dan als je via pop2.arnhem.chello.nl
mailt? Als je hier zoiets krijgt als "Account unknown" dan lijkt het me dat
er bij chello iets verkeerd staat.
Heb je ook geen firewall die verkeerd staat ingesteld misschien?