Google 网上论坛不再支持新的 Usenet 帖子或订阅项。历史内容仍可供查看。

wie heeft er GOEDE ervaring met UPC kabel en/of telefonie?

已查看 0 次
跳至第一个未读帖子

Bob

未读,
2006年12月17日 08:09:482006/12/17
收件人
Ik denk er over om UPC telefonie + internet (chello) te gaan nemen.
Ik heb nu gewoon KPN en ergens ADSL en heb geen klachten, maar UPC zou
erg veel goedkoper worden. Scheelt me de helft. Toch 100+ E/jaar. UPC
is erg goedkoop en dus verleidelijk.

Ik begrijp dat er mensen zijn met problemen.
Maar let op mijn slimme plan:
-ik hou gewoon KPN en mijn provider enkele maanden ernaast!!!!!
-als UPC goed werkt, zeg ik hun op (kan per maand).
-Als UPC echt zo slecht is, zeg ik UPC op en ga ik verder zoeken.
(of ik zing het een jaar uit, of ik laat het ontbinden als ze
wanprestatie leveren)

Ik kan dat omdat ik mijn huidige tel nr niet mee hoef te nemen.
Zoveel mensen bellen mij toch niet. Die geef ik even dat nieuwe nr
door.
En UPC starter (telefonie + chello) kost maar 19 E per maand, dus dat
dubbel betalen valt mee.

Mijn THEORIE is dat de meeste problemen komen vanwege mensen die willen
''verhuizen'' of iets willen ''overzetten''.
Dus als ik een geheel nieuwe losse account bestel bij UPC dan heb ik
dacht ik grote kans probleemloos te kunnen werken?

Ik heb al (analoge) TV van hun. Die laat ik gewoon zo.

VRAAG 1:
Wat vind u van mijn plan?
Klopt mijn theorie?

VRAAG2:
En wat is uw ervaring met een gewone Chello account als hij eenmaal
werkt? Hoe vaak is chello down bij u jaarlijks? Af en toe enkele uren?
Of af en toe dagen achtereen?
En het bellen via UPC, dezelfde vraag: werkt het 99% van de tijd okee?
Je kan natuurlijk altijd een beetje mobiel bellen als ze 3x per jaar
uitvallen dacht ik zo.

VRAAG 3:
Hoe lang zou ik het moeten testen voordat ik KPN kan afzeggen?
Ik dacht aan 2 a 3 maanden? Als het dan eenmaal werkt, dan blijft het
ook wel werken? OF heeft u ook wel na maanden goed werken opeens erg
veel klachten gekregen?

Bob

0 个新帖子