Re: doorgave chello newsservers

1 view

Jos Horikx

On Sat, 25 Nov 2006 15:56:01 +0100, wasknijper <wasknijper@x.y>
wrote:

>Een loffelijk streven, maar nu, ruim een half uur later, is je bericht
>wel te lezen op de chello-servers maar nog niet bij fb1.euro.net...

Ik word hier heel chagerijnig van: je zegt dat mijn bericht wel op
de chello-servers te zien is maar ik _heb_ (oa) een chello server
en ik zie mijn eigen bericht niet eens.

Ik zal voor de volledigheid onder de streep mijn volledige bericht
nog eens geven (via een andere usenet-server) zoals ik die via de
chello-server gepost heb. Hier issie:

--- begin quoot ---------------------------------------------------

On Fri, 24 Nov 2006 22:24:29 +0100, wasknijper <wasknijper@x.y>
wrote:

>Ik kan opeens ook niet meer posten (wel lezen) bij fb1.euro.net. Niet
>met Thunderbird en ook niet met Xnews. Zou de oorzaak bij chello liggen,
>of bij euro.net?

Omdat de uitwisseling van meningen/discussie hier niet zo soepel
loopt zal ik in nl.internet.providers het een-en-ander aan de orde
stellen. Het voordeel daarvan is dat het een algemene groep is (die
dus ook door de meeste niet-chello servers gevierd wordt, deze
(chello)nieuwsgroepen, waar we hier-en-nu in posten zijn immers
lokaal, dwz alleen voor chello-abonnees)

Het charter van die groep zegt:

"nl.internet.providers is een ongemodereerde nieuwsgroep waarin
ruimte wordt geboden voor discussies, ervaringen en aankondigingen
van en over internetproviders.", dus dat zit wel goed.

JH

JH