במסגרת קבוצה זו, חברי חיים וקיימים דנים על הנושאים שעולים בגיליון החודשי של חיים וקיימים. מסגרת זו נועדה לאפשר 'בית מדרש חי', בו חברי הקבוצה מתדיינים ביניהם על בעיות ואתגרים בעבודת ה'. מתבקש לשמור על שיח מכובד, אין זו מסגרת לדיונים בהשקפה וכדו', אלא מקום בו דנים כיצד מיישמים את עבודת ה' באופן מעשי.