Hopp til første uleste melding

elif yılmaz

ulest,
11. juni 2011, 06:00:4411.06.2011
til cevrego...@googlegroups.com
�yi �al��malar,
Tesis koordinatlar�n� hangi programdan girece�im? �evrimi�i �evre izinleri sayfas�nda yard�m videosu var ama koordinat bilgilerini nerden girece�imi bilemedim. Bilgisi olan varsa yard�mc� olabilir mi? Kolay gelsin herkese.

Elif YILMAZ

Mehtap METİN

ulest,
13. juni 2011, 06:38:0613.06.2011
til elif yılmaz, cevrego...@googlegroups.com

Merhaba,

Bulunduğunuz sayfada tesis işlemlerinden tesis bilgileri kayıt işlemlerinizi gerçekleştirdikten sonra sistem koordinat girişi için yönlendiriyor. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Kolay gelsin.

Mehtap Metin

Pbx: 0282 258 58 00 / 5873
Fax: 0282 258 58 58
shop.koleksiyon.com.tr
www.facebook.com/KoleksiyonMobilya
www.twitter.com/koleksiyon
mehtap...@koleksiyon.com.tr

Lütfen bu e-posta veya eklerinin çıktılarını almadan önce gelecek nesillere ve çevreye olan sorumluluğumuzu düşünün.Gerektiğinde çift taraflı çıktı alın.

From: esras...@hotmail.com
To: mehtap...@koleksiyon.com.tr; cevrego...@googlegroups.com

Subject: RE: {Çevre Görevlisi} tesis koordinatları
Date: Mon, 13 Jun 2011 16:39:33 +0000