Yuva dan haberler..

1 view

tugba tuzlaci

to cetmiba...@googlegroups.com
Herkese merhaba,

Yuva için hazırlık çalışmalarımız heyecanla devam ediyor. Önceliği köy evi ile ilgili fiziksel koşulları düzeltmeye verdik. Yağış durumuna göre ara vermek zorunda kalabiliyoruz.
Çamtepe'den sobamız geldi , kuzineli,,kurabiye pişirebileceğiz.

Erzaklarımız Buğday derneği bağlantılı Ta Tu Ta çiftliklerinden temin edilecek.

Zemin için ahşap üzerine yün kilimlerimiz hazır. İstanbul'dan Eğitim Sanatı Dostları Derneği Başkanı Tarhan Hanım verdi sağolsun onları bir güzel onardık.
Altına ilave soğuktan korumak için hasır veya benzeri doğal malzeme araştırıyoruz. Eski kullanılmayan yün halı vb. malzemesi olan varsa çok makbule geçer...

Girişte beton kalan zemine de elimizden geldiğince seramik döşedik. Derzlerini de attık mı tamam olacak.
Malesef çatımız akıtıyor. Güneşli bir gün bekliyoruz onarmak için...

Mutfakta bir iki malzeme eksiğimiz var. Onları da tamamlıyoruz. Bir çaydanlığa ihtiyacımız var. Fazla kullanılmayan iyi durumda çaydanlığınız varsa o da makbule geçer,
yoksa sağlık olsun, marketten alacağız.

Bol bol keçeye ihtiyacımız olacak, uygun fiyatlı keçe temin edebileceğimiz yerler varsa haber verebilir misiniz. İleride kendi keçemizi yapmayı da deneyeceğiz..

Bu arada kullanılmayan iyi durumda çeşitli boylarda artık-parça ahşaplarınız varsa onlar da çok makbule geçer ,, çocukların bahçe oyunları ve bahçede birşeyler inşa etmeleri için. (Meyve sandıkları da olabilirmiş..)

Kelli nin annesi de oldukça tecrübeli bir Waldorf öğretmeni ve yuvamıza çeşitli metaryaller göndermiş. (Boyalar, uygun kumaş, vb.)

Oyunlar için el yapımı oyuncak üretimlerimiz devam ediyor, (örgü hayvanlar vb..)

Bu arada güzel bir haber, Almanya'dan İstanbul seminerlerine katılacak Waldorf mentorü Mart başında bizim yuvamıza da gelecek. Program netleşince tarih ve detayları ileteceğim..

Yuvadan haberler böyle,

Herkese güzel günler dilerim,
Tuğba

burcu

to cetmiba...@googlegroups.com
Kaç kişiyiz grupta, benim mailin üstünde 1 recipient ibaresi gördüm de
Selamlar herkese,
Tuğbacım, çaban ve emeklerinden ötürü minnettarım. Çamtepe'ye ve Tarhan hnm'a da çok teşekkür ederim. Tatuta çiftlikleri de yaşasın, kalkınsın, çoğalsın, sağolsunlar.
Ben de Oyuncakçı Şule'yle konuştum, Kelli, sen ve ben (şubat başında demiştin sanırım) birlikte gidip oyuncaklara bakabiliriz. Bende tipik waldorf oyuncakları pek yok, dedi ama yine de bakabiliriz, tanışabilirsiniz.

Konya'da bir pasajın alt katında köşede bi halıcı amca bulmuştum, çok ucuza keçeler veriyordu. Ben oralardayken eline çok güzel parçalar geliyor 2-3 güne satılıp gidiyordu. Onu arıyorum telefonla bir süredir, dernek için de halı istemiştim ama ulaşamıyorum. Denemeye devam edeceğim. Bulursam güzel desenli halı olması şart değil, keçe parçaları da olur diyeceğim, elinde ne var ne yok hele..

Çizmeli balıkçı tulumları için bulduğum linkler de bunlardı:

Tuğbacım, istanbul'daki waldorf semineriyle ilgili bir link veya bi iletişim numarası var mı acaba? Katılmak isteyen bi arkadaşım var, heyecanla bilgi bekliyor benden.

sevgiyle..
burcu & ada çınar