Merhaba

Senem Gurez

to cetmiba...@googlegroups.com
Herkese merhaba,
Okulla ilgili gelismeleri merak ediyorum, o Alman bayan geldi mi?
Nasil gidiyor? Bir de tam gune ne zaman gececeksiniz?
Sevgiler

Senem Gurez

Erkan Alemdar

to Senem Gurez, cetmiba...@googlegroups.com
Herşey güzel gidiyor, Alman kadın geldi ve döndü..
Çocuklar alıştı...
Tam gün konusunu hiç konuşmadık, bu hali ile mutluyuz şimdilik :)
Sizden nedir son haberler?

2013/3/16 Senem Gurez <kukl...@yahoo.com>

Senem Gurez

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Çetmibaşı Yuva" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cetmibasi-yuv...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

--
Erkan Alemdar
Dedetepe Çiftliği / Kaz Dağı /Çanakkale

tugba tuzlaci

to Senem Gurez, cetmiba...@googlegroups.com, Tunga Tuzlaci
Senem merhaba,

Çocuklar gerçekten alıştılar..Köyden yeni bir kızçocuğu daha katıldı aramıza.. 5 çocuk olduk..Ulla'nın (Alman bayan) gelmesi de iyi oldu gerçekten.

Şimdilik yarım gün hepimize yetiyor.  Yaklaşık bir buçuk saat orman yürüyüşümüz var. Çocuklara çok iyi geliyor.. Öğle yemeğinden sonra saat bir buçuk gibi paydos ediyoruz. Zaten hepimiz yorulmuş oluyoruz. Buradaki hayat İstanbul'dan farklı, erken yatıp erken kalkıyoruz..İstanbul da Helle Heckman'in seminerine katılmıştım. Çocuk ve anne baba için herşeyin daha rahat ve keyifli ve kolay olması için altın kuraldan biri tam 12 saat uyku..Biz denedik gerçekten çok daha mutlu ve keyifli bir gün geçiriyoruz. Bu hesaba göre çocukların en geç 7,30-8.00 gibi yatağa gitmeleri gerekiyor diyor.. Geriye doğru gidersek, daha erken akşam yemeği ve biraz da evde zaman geçirmeleri ...Şimdilik biz de öğlene kadar programladık..

Herkese keyifli günler...
Tuğba