Re: Fwd: Çetmibaşı Oyunevi Hesap Çizelgesi

burcu

to burcu, cetmiba...@googlegroups.com
Selam herkese,

her şey yolunda gidiyor dimi?

bizim gelişimiz türlü nedenlerle hep ertelendi. bu hafta geliyoruz. Ada 25i sabahı yuvaya gelmeye başlayabilir.

Bu ayki ödemeyi geciktirdiğim için üzgünüm. ancak cuma günü yatırabileceğim.

Çizelgeye baktım ama bir tek harcama var, açıklaması yok. Acaba Erkan neye 300 tl harcadı?

yuvanın artık vakıfın sorumluluğuna geçmesi konusu biraz kafamı karıştırıyor. geçen ay 350 verdik. Halbuki daha önceki hesaplarımızda daha fazla verecektik. ama vakıf olayı devraldığı için 350 verdik diye anlamıştım. şimdi harcamaları ve yuvanın ihtiyaçlarını takip etmeyi elbette isterim ama bunun ne amaçla olduğu konusunda kafam biraz karıştı sadece.

Bu arada, geçen sene yuva'ya verdiğim başucu lambası, keçe halı ve kaydırak bundan sonra yuvanın olabilir.
Elektirikli sobayı döndüğüm zaman almak istiyorum.

Herkese sevgiler

Burcu

İleti başlangıcı:

Kimden: selda bozbıyık <seldab...@gmail.com>
Tarih: 19 Kasım 2013 20:23:02 GMT+02:00
Kime: "umutcagd...@yahoo.com" <umutcagd...@yahoo.com>, Meryem Sarper <meryem...@gmail.com>, Erdinc Aydogan <erdinc...@gmail.com>
Bilgi: Erkan Alemdar <erkana...@gmail.com>
Konu: Çetmibaşı Oyunevi Hesap Çizelgesi

Herkese Selamlar,

Oyunevi harcamalarının ve katkılarının kolay izlenebilir ve takip edilebilir olması açısından aşağıdaki dökümanı kullanabiliriz. Bugünden başlıyor. Önceki benim bildiğim harcamalar ve katkılar benim defterimde yazılı.

Not: Diğer oyunevi sakinlerine de iletirseniz sevinirim. Ben de e-mail adresleri yok.

Emeğinize sağlık hepinizin.
Barışla,
selda

Erkan Alemdar

to burcu, cetmiba...@googlegroups.com
Evet herşey yolunda,

Ben bir harcama yapmadım, 300 TL'yi Banka hesabından Kasaya (Seldaya) aktardım sadece.. Selda gerekli harcamaları yapabilsin diye.

Veliler 350 TL vermeye devam edecek bir değişiklik yok.

Bu raporun amacı Veliler ve Vakıf üyesi bağışçılara şeffaf bir rapor sunmak.

2013/11/20 burcu <leb...@yahoo.com>

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Çetmibaşı Yuva" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cetmibasi-yuv...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

--
Erkan Alemdar

burcu