ÇETKODER GENEL KURULUNU YAPTI: GÖKTAŞ, GÜVEN TAZELEDİ

ÇEVRE VE TÜKETİCİ HAKLARINI KORUMA DERNEĞİ (ÇETKODER) GENEL MERKEZİ

to ÇETKODER

ÇEVRE VE TÜKETİCİ HAKLARINI KORUMA DERNEĞİ (ÇETKODER)

GENEL MERKEZİ

BASIN BÜLTENİ

“Göktaş, Güven Tazeledi”

ÇETKODER Genel Kurulu Yapıldı. Göktaş, dernek üyelerinin oy birliği ile yeniden Genel Başkanlığa seçildi

Kısa adı ÇETKODER olan Çevre Ve Tüketici Haklarını Koruma Derneği 5.nci (beşinci) OLAGAN Genel Kurulu coşkulu şekilde üyelerin katılımıyla gerçekleşti. Genel Başkan Yardımcısı inşaat mühendisi MUSTAFA KALE’ nin sunumu ile açılan kongrede, “Göktaş, sen bizim baş tacımızsın, umudumuzsun seni kimse karalayamaz” sloganları ile açıldı. Tüm şehitlerimiz adına bir dakikalık saygı duruşu gerçekleştirildikten sonra 9 maddelik genel kurul gündemi tek tek konuşulup tartışıldı. Yönetim ve Denetim kurulu, faaliyet ve çalışmaları ibra edilip aklandıktan, yönetim ve denetim raporları kabul edildikten sonra, Dernek organlarının seçimine geçildi.

Genel Başkanlığa, Gazeteci yazar ve iktisatçı MUSTAFA GÖKTAŞ, Yönetim Kurulu Asil Üyeliklerine: Av. ALİ ÇALIŞKAN, İnşaat Mühendisi MUSTAFA KALE, KADİR BOLACALI, SUNDA MADEN, Denetim Kurulu Asil Üyeliklerine: ATİYE ASLANTOSUN, SEMRA YASTI, RECEP TOKDİL, OY BİRLİĞİ İLE KABUL EDİLEREK Dernek yeni yönetimi seçilmiş oldu.

Gündem gereği seçimden sonra Yeniden seçilen Genel Başkan Mustafa Göktaş’a söz verildi. Mustafa Göktaş, kongreye katılan üyelere yaptığı konuşmasında:

Değerli kardeşlerim ne denli zorlu bir süreçten geçtiğimiz belli. Biz vatanını, milletini, devletini her şeyin üzerinde tutan bir Sivil toplum kuruluşuyuz. Ulvi bir topluluğuz. Ülkemiz çok badireli ve sıkıntı günlerden geçiyor. Sizinle Tam 30 yıla yakındır tanışıklığımız var. 11 yıldır da dernek çatısında beraberliğimiz var. Bu ülkenin çıkarı hepimizin çıkarından önce gelmiştir. Çevre ve Tüketici lehine yaptığımız eylemler, protestolar, hep vatan, devlet, millet yararına yapılmıştır. Ancak sizlere biraz öncede aktardığım gibi 2017 Eylül ayı içinde talihsiz dediğim bir gözaltı ve tutukluluk süreci yaşadım. Hiç hak etmediğim bir olayla karşılaştım. İşin kumpas olduğunu, bir oyun olduğunu söyledim, söylüyorum. Her zaman haklıyı ve hak hukuku savunan biri olarak, Gazeteci kimliğim ile birilerini rahatsız etmişim ki, bana bu pusu, kumpas kuruldu, büyük bir oyun oynandı. Halende bu oyunlar devam ediyor. Hakkımdaki hiçbir suçu ve suçlamayı kabul etmedim. Üzerime atılı bulunan iddia ve ima edilen hiçbir hususu kabul etmedim. Hiçbir zaman Gizli tanık olmadım, Gizli tanık olacak bir iş ve işlem yapmadım. Mahkeme tarafından duruşmada serbest bırakıldım ve yargılama tutuksuz devam ettiriliyor. Ancak son duruşmada hakkımdaki suçlamalarla ilgili YARGILAMANIN DURDURULMASINA karar verildi. Gerekçesi ise, hakkımda açılan dosyada soruşturma aşamasında yapılması gereken usul ve esas içindi. Dosyada başta yapılması gereken iş ve işlemler şimdi yapılıyor yani. Bana itham edilen, izafe edilen suç ve suçlamalar, ortaya atılan bu olaylar doğru mu, yalan mı araştırması yapılıyor. Şahsım İFTİRA VE TERÖRLE MÜCADELE EDEN DEVLET GÖREVLİLERİNİ HEDEF GÖSTERMEK suçlaması nedeniyle tutuklandım. Terörle mücadele edenleri hedef göstermek suçu kesinlikle oluşmamış bu konuda sabit olan tek bir şey yok. Ayrıca İFTİRA suçu için ise yasada emredilen usul esaslar soruşturma aşamasında yapılmadığı için, İftira suçu oluşup oluşmadığının tespiti nedeniyle yargılama şimdi durdu. İtirazlarımızı yaptık. Adalet bir karar verecek. Ancak bu arada ben 10,5 ay tutuklu kaldım. Özgürlüğüm elimden haksız bir şekilde alındı. Derneğimizin adı, unvanı, logosu, bayrağı kullanılarak benim resmim ile birleştirilip basın yayın kuruluşlarında ve internet sitelerinde ilgisiz alakasız çok sayıda asılsız uydurma yayın yapıldı, yaptırıldı. Hakkımda ve hakkımızda olumsuz algı yaratıldı. Elbette bunlar ile hukuksal mücadelemizi sürdüreceğiz. Şahsıma karşı yapılan bu çirkin saldırı ve haksızlıklar yüzünden bu genel kurulda aday olmak istemedim. Ama ısrarlarınız karşısında sizleri kırmadım. Bir dönem daha inşallah beraber olacağız. Bana olan güveniniz ve desteğiniz için sonsuz teşekkürler” dedi.

NOT:  Bize,  cetk...@gmail.com adresinden elektronik posta yolu ile ulaşabilirsiniz.
ÇETKODER Genel Başkanı: 0.532. 282 29 91
ÇETKODER Basın Açıklama Metinlerimizin Yer Aldığı BLOĞ Hesabımız:http://cetkoder.blogspot.com.tr/
ÇETKODER Herkese Açık olan ve Basın Bültenlerimizin yer aldığı Facebook Grubumuz: https://www.facebook.com/groups/1523446857964259/
Genel Başkanımızın Twitter hesabı: https://twitter.com/mustafagoktas06
Google arama motorundaki grubumuz:http://groups.google.com.tr/group/cetkoder
FOTO İÇİN: BLOG SAYFAMIZI İNCELERSENİZ BİZE AİT ÇEŞİTLİ FOTOLAR MEVCUTTUR.
1.jpg
2.jpg