Také prosím o vyplnění velmi krátkého dotazníku

roman...@gmail.com

to Česká škola
Jmenuji se Roman Striš a jsem studentem bakalářského studia pedagogické fakulty Ostravské univerzity.

Přestože se to zde hemží prosbami o vyplnění dotazníku, přidám se do řady. Rád bych Vás požádal o vyplnění krátkého dotazníku, jehož výsledky použiji ve své bakalářské práci, která se zabývá mobilními dotykovými zařízeními a možnosti jejich využití ve pedagogem ve výuce.

Vyplnění dotazníku Vám nezabere více než 2 minuty a skládá se z maximálně 7 otázek (Otázky jsou generovány dle odpovědí a může jich být méně).

Odkaz na dotazník:

Děkuji a hezký den
Message has been deleted

roman...@gmail.com

to Česká škola, roman...@gmail.com
Po upozornění bych rád upřesnil, pro jakou cílovou skupinu je dotazník k vyplnění vytvořen a jejíž specifikaci jsem nenapsal.

Budete-li mít chvilku volného času, prosím o vyplnění pedagogy, kteří učí na základních školách a všech formách středních škol.

Děkuji a hezký den