Proč v Čechách nemáme vysoké školy udělující titul MSc?

閲覧: 47 回
最初の未読メッセージにスキップ

novacek...@gmail.com

未読、
2016/02/15 16:36:022016/02/15
To: Česká škola
Ahoj,

narazil jsem na titul MSc (pro info) a přijde mi, že to není úplně špatná alternativa ke klasickému českému Mgr. a podobným... Nebo je tam nějaký velký rozdíl? Proč to u nás s tímto titulem nefunguje,rozuměj, proč tu nemáme vysoké školy, které jej udělují (narozdíl od zahraničí)?

Díky moc za reakce!

dan....@gmail.com

未読、
2016/04/28 4:54:062016/04/28
To: Česká škola、novacek...@gmail.com
Ahoj,

Protože je těžké a nepopulární tyhle věci měnit (tradice má sílu) a je třeba si uvědomit co vlastně za to úsilí zavedení téhle změny získáme. K čemu nám to má být?

- Země si navzájem uznávají tituly z dost velkého počtu VŠ.
- Psát si na vizitku MSc. v Británii místo mgr. můžete a nikdo vás nebude popotahovat za nepoužívání mgr.
- Pokud by výhodou mělo být odlišení "vědeckých" magistrů od jiných, od toho už máme rigorozní zkoušky (malé doktoráty). Jsou jen regionální, ale snadno bychom mohli žádat po ostatních zemích přijmout naše RNDr., PhDr...

Podobně se můžete ptát, proč už v celé Evropě nemáme stejný typ elektrických zásuvek. Byl by to výborný nápad, ale není vůle a přidaná hodnota není dost velká. Většina lidí stráví život jen v jedné zemi (turistiku nepočítaje).

Dan Mazur.
全員に返信
投稿者に返信
転送