S jakými projekty pro podporu ICT ve vzdělávání jste se ve své praxi setkali

roman...@gmail.com

to Česká škola
Dobrý den

Zpracovávám téma bakalářské práce se zaměřením na využití tabletu ve vzdělávání a mimo jiné zjišťuji, jaká je popdora tohoto směru v projektech (ať už EU, nebo ČR a podobně).
Do této chvíle jsem se při hledání informací setkal s:
  • Výzva č. 51
  • Vzdělání 21
  • Flexibook 1:1
Prosím o informaci, zda jste se ve své praxi setkali ještě s jiným významným projektem. Moc by mi to pomohlo.

Děkuji a hezký den

janek

to Česká škola, roman...@gmail.com
K té Výzvě 51 je třeba podotknout, že se jednalo o více než 40 projektů, které se dost lišily a byly rozdílné úrovně.

Další projekty byly například http://www.skoladotykem.cz/http://www.skotek.cz/, menší byly například http://www.7zsjbc.cz/texty/prirucka_tablety.pdf... Zkuste vyhledávač https://goo.gl/7BsXJl ;-)

jarka....@gmail.com

to Česká škola, roman...@gmail.com
Dobrý den,
jestli vás zajímá konkrétní projekt, mohu vám poskytnout informace např. o projektu Kantor Ideál (z výzvy 51). Šlo o implementaci IT do škol především v Pošumaví.

Jarka Výborná