Uznání praxe učitele

e.p...@email.cz

to ceska...@googlegroups.com
Při debatě se švagrovou jsem zjistil zajímavou věc:  Před dvěma roky jí i několika dalším kantorům ředitelka školy předala platový výměr, kde místo dřívější třídy a stupně 12/5 bylo 12/1, tedy "bez praxe".  Tím se snížil základní plat o 4550 korun.
Jako zdůvodnění uvedla, že je to jakýsi "příkaz z ministerstva".  Dle mého názoru je platový stupeň nároková složka mzdy.
Zajímalo by mne, zda k tomuto došlo i na jiných školách.
Kdekdo hlásá, jak se kantorům přidává a ono je to naopak.  A co je horší - podstatně to snižuje výměru důchodu.