Výzva č.56

Kateřina Šindelářová

to ceska...@googlegroups.com
Dobrý den, sháníme někoho, kdo by naší ZŠ/ Roudnice n.L. / zajistil stínování / tzv. job shadowing / v rámci výzvy č.56. Běžné jazykové agentury tuto službu nezajišťují. Můžete mi někdo prosím poradit ? Děkuji

sarka.o...@gmail.com

to ceska...@googlegroups.com
Dobrý den,
pokud ještě nejste zaregistrovaní v etwinning.net, tak tam jsou fóra, kde se můžete zkontaktovat s učitely a školami a domluvit si job shadowing. Registrace je zdarma. Nikdy jsem neslyšela, že by job shadowing organizovala nějaká agentura. eTwinnning bude nejlepší cesta, pokud nemáte partnerskou školu nebo známé učitele po Evropě.
Můžete do fóra napsat, co byste chtěli zkoumat v rámci job shadowing, na jakém typu školy, v jaké zemi a předmětu. Určitě se Vám někdo ozve. Ale končí školní rok, možná až zase v září.
Hodně štěstí.

samano...@gmail.com

to Česká škola
Zkuste "Jazyky v zahraničí" - Kutná Hora - paní Ďoubalová. Mám vynikající zkušenosti. LŠ