Witam!

Wilhelm

to Cesarstwo.org
Witajcie mieszkańcy CV!

Jam jest Wilhelm de la Moneroux i przybyłem na tą ziemię, zeby się tu
osiedlić i bronić ją przed najazdami.
Rozmawiałem z Cesarzem a ten polecił mi pisać tutaj co zamierzam
czynić.
Jak wszyscy wiemy Cesarstwo powoli dopiero powstaje z kolan, a ja
zamierzam mu w tym pomóc! Witam was serdecznie!

--
W. de la Moneroux

Krzysztof J Kowalczykowski

to cesa...@googlegroups.com
Wilhelm pisze:
> Witajcie mieszkańcy CV!

Witaj Wilhelmie!

> Jam jest Wilhelm de la Moneroux i przybyłem na tą ziemię, zeby się tu
> osiedlić i bronić ją przed najazdami.

Wspaniale. Pierwszym punktem, do którego przybywają i przybywać będą
nowi mieszkańcy jest Ahara, Stolica Cesarstwa. Wraz z uruchamianiem
kolejnych elementów systemu gospodarczego stolica będzie się budować.
Aktualny stan można określić jako: pusta wyspa i kilka namiotów :)

> Rozmawiałem z Cesarzem a ten polecił mi pisać tutaj co zamierzam
> czynić.

Lista dyskusyjna to doskonałe miejsce wymiany myśli. Preferuję ją od
forów z bardzo, bardzo wielu względów, co jednak nie znaczy że fora w
Cesarstwie nie będą istnieć. Będę się starał napisać funkcjonalne fora
dla samorządów, które dostępne będą przez panel mieszkańca bezpośrednio
na stronach CV, ale to zadanie ma niski priorytet.

> Jak wszyscy wiemy Cesarstwo powoli dopiero powstaje z kolan, a ja
> zamierzam mu w tym pomóc! Witam was serdecznie!

Bardzo się cieszę z tej decyzji!

Witamy w Cesarstwie!

--
Krzysztof Janusz

Wilhelm de la Moneroux

to cesa...@googlegroups.com
Może jest dla mnie jakieś zajęcie? Nie lubię nic nie robić. : )

--
Wilhelm de la Moneruox

Wilhelm de la Moneroux pisze:

> Może jest dla mnie jakieś zajęcie? Nie lubię nic nie robić. : )

Drogi Wilhelmie,

Przypuszczam, że w przeciągu tygodnia uda mi się uruchomić kilka nowych
funkcji, m.in. wybory burmistrza Ahary, więc jeśli masz ochotę to nic
nie będzie stało na przeszkodzie by wziąć w nich udział :)

Wiele osób w wirtualnych państwach realizuje swoje życiowe pasje. Może
masz hobby, które w jakiś sposób mogłoby być przydatne?

--
Krzysztof Janusz

Wilhelm de la Moneroux

to cesa...@googlegroups.com
Moim wielkim hobby jest piłka nożna ;)

--
Wilhelm de la Moneroux

Leszek

to cesa...@googlegroups.com
Wilhelm de la Moneroux pisze:
> Moim wielkim hobby jest piłka nożna ;)
>
> --
> Wilhelm de la Moneroux

Możecie się zapisać do symulatora X11, www,xperteleven.com.
Mikroświatowe ligi to SLP i WLP, WLP (id 164604) właśnie zaczęła sezon,
Slp (ID 71065) ma pięć tygodni do końca. Obie z chęcią przyjmą
Valhallijczyka.

--
Ojciec świecki (jeszcze doba)

Wilhelm de la Moneroux